مکمل بنزین
گوناگونخبر

مینی ون یک میلیون دلاری مرسدس بنز!

اگر یک مرسدس بنز R63 AMG پیدا کردید، فورا آن را بخرید! سال 2057 قطعا از این پیشنهاد من تشکر خواهید کرد.

با چرخان همراه باشید

مینی ون مرسدس بنز
مینی ون مرسدس بنز

اگر شما مجبور به انتخاب یک ماشین نسبتا مقرون به صرفه  باشید، انتخاب شما چه ماشینی خواهد بود؟ بی ام و ؟ کوپه؟ فورد‌ موستانگ شلبی؟ پونتیاک؟ این‌ها همه انتخاب‌های خوبی هستند اما اگر می‌خواهید، کلاسیک‌ترین ماشین آینده را داشته و درجایی سرمایه‌گذاری کنید که در آینده برایتان سودآور باشد، به یک مرسدس بنز R63 AMG که به تازگی برای فروش در تریلر رفته فکر کنید.

اگر با درخشش‌های این مینی ون سریع آشنایی ندرید، بهتر است کمی در این رابطه صحبت کنیم. این مینی ون یک خودروی شش نفره بوده که مجهز به یک نیروگاه 2/6 لیتری v8 است و 510 اسب بخار قدرت دارد و این قدرت را به چهار چرخ انتقال می‌دهد که این سیستم مرسدس بنز نام برده را به یک موشک مطلق تبدیل کرده است.

جای تعجب نیست! مرسدس بنز، این مینی ون را حتی در ایالات متحده هم عرضه نکرد و هر کس که دراین کشور خواستار داشتن این ماشین بود، باید به صورت سفارشی آن را از مرسدس بنز تقاضا می‌کرد. این شرکت با معرفی R کلاس، ایده خود را مطرح کرد و تولید این خودرو برای شش سال ادامه داشت اما به دلیل عدم استقبال فقط در سال 2007 به تعداد محدودی تولید شد.

تعداد ناچیزی از R63 در ایالات‌متحده عرضه شد و این تعداد محدود به 104 مینی ون اسپورت شد.

چه خودروی دیگری را غیر از R63 سراغ دارید که فقط 104 دستگاه از آن در ایالات‌متحده موجود باشد؟ شاید فقط تعدادی از هایپرکارها این ویژگی را داشته باشند. بدون شک AMG ساخت SUVهای اسپرت و قدرتمند را همچنان در آینده ادامه خواهد داد اما احتمال آن بسیار ضعیف است که چیزی مانند R63 AMG را دوباره ببینیم.

در سال 2007 بسیاری از ماشین‌بازها AMG را به خاطر ساخت این مینی‌ون گران‌قیمت مسخره می‌کردند و کسانی که این خودرو را خریداری کرده بودند درحالی که از ارزش واقعی آن با خبر نبودند، به دلیل هزینه‌های بالای نگهداری مینی ون نه چندان جذابشان را فروختند.

اما بهتر است که باور کنید R63 یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده است که ممکن است در حال حاضر ارزش واقعی آن را ندانید.

زمانی که ارزش واقعی این خودرو مشخص شود و با قیمت‌‌های چند صد هزار دلاری یا حتی میلیون دلاری به فروش برسد، پیرمردهایی که این قیمت‌های نجومی را می‌شوند به یکدیگر می‌گویند:  “یادتان می‌آید که زمانی این خودرو برای فروش گذاشته شده بود اما کسی آن را نمی‌خواست؟حالا ببینید چه قیمتی پیدا کرده است!!”

و در آن زمان سرمایه‌گذاران عاقلی که روی این خودرو سرمایه‌گذاری کرده بودند در کاخ‌های خود می‌نشینند و درحالی که پول‌های خود را می‌شمارند به کسانی که خرید این مینی ون را در سال 2016 مسخره می‌کردند می‌خندند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا