مکمل بنزین
گوناگونخبر

این نسخه فوق اسپرت از بوگاتی ویرون فراموش شدنی نیست!

همه علاقه‌مندان به خودروهای سوپر اسپرت مطمئنا کمپانی بوگاتی را می‌شناسند. شرکتی که به جای ایجاد تنوع در محصول، همیشه سعی در ارائه شگفتی دارد! در یک سال اخیر خبرهای زیادی را در مورد خودروی جدید بوگاتی که قرار است جایگزین مدل ویرون شود، شنیده‌ایم. بله، درست حدس زدید، منظور همان چیرون یا شیرون است. طبق شنیده‌ها و اطلاعات منتشر شده، این ابرخودروی جدید از تمام جهات نسبت به ویرون برتری خواهد داشت. اما آیا این باعث می‌شود که سریعترین خودروی تولیدی حال حاضر دنیا، یعنی بوگاتی ویرون، که عنوان مطلوبترین و خوش‌فرم‌ترین طراحی گردگونه خودرو را با خود یدک می‌کشد، با ورود یک تازه وارد، به فراموشی سپرده شود؟

bugatti-veyron-super-sport-15

یقینا این اتفاق نخواهد افتاد، مخصوصا اینکه به تازگی یک نسخه تیون شده و بسیار ویژه از بوگاتی ویرون معرفی شده که مبتنی بر ویرون سوپر اسپرت است. این نسخه فوق اسپرت توسط گروه تیونینگ Kahn Design در انگلستان طراحی و تیون شده و با قیمتی در حدود 2.5 میلیون دلار در معرض فروش قرار گرفته است. شاید قیمت تعیین شده برای این خودرو به برچسب 2.6 میلیون دلاری چیرون نزدیک باشد اما مسلما با توجه به قابلیت‌ها و خاص بودنش، بسیار منطقی‌تر از قیمت 5 میلیون دلاری فراری لافراری است.

درحال حاضر فقط سه نسخه از این بوگاتی ویرون تولید شده که با بدنه تمام فیبرکربنی و در رنگ بسیار خاص آبی رنگ، نظر هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. درکنار این ویژگی ظاهری منحصر به‌فرد، فضای داخلی این ابرخودروی فرانسوی به قدری زیبا و جذاب تزئین شده که جای هیچ صحبتی را باقی نمی‌گذارد. رودری‌ها و کنسول مرکزی از جنس فیبرکربن و در رنگ آبی به خوبی با تودوزی آبی رنگ به کار رفته شده در فرمان، دسته دنده و صندلی‌ها و از همه مهمتر رنگ بدنه، هماهنگ شده‌اند.

bugatti-veyron-super-sport-5

همانند دیگر نسخه‌های سوپر اسپرت از بوگاتی ویرون، این مدل تیون شده هم به یک پیشرانه 8 لیتری W16 با چهار توربوشارژر مجهز شده که می‌تواند قدرت باورنکردنی 1200 اسب بخاری را تولید و سرعت نهایی 431 کیلومتر برساعتی را بدون هیچ محدود کننده سرعتی، در اختیار راننده قرار دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا