مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شورلت کامارو جدید طراحی‌شده تا دنیا را تسخیر کند!

کامارو ۲۰۱۶ طراحی‌نشده تا فقط مسابقه دهد. در نمایشگاه SEMA 2016، خودروساز آمریکایی از کامارو توربو جدید خود، پرده‌برداری کرد. در این خودرو از موتور ۲لیتری توربو شارژ، سیستم تعلیق، سیستم اگزوز و سیستم ترمز جدید استفاده‌شده است. از تجهیزات جانبی به‌کار رفته در کامارو می‌توان به رینگ‌های آلومنیومی ۲۰ اینچی پوشیده‌شده با لاستیک‌های Goodyear اشاره‌کرد. کامارو ۲۰۱۶ به لطف سیستم تعلیق جدید، که شامل فنرهای سخت‌تر می‌شود، بیشتر به سطح جاده می‌چسبد و حدود ۲سانتی‌متر، ارتفاع کمتری دارد.

The new Camaro Turbo AutoX concept combines the LTG 2.0L turbocharged engine with a performance suspension, brake system, air intake and exhaust system. It combines the Camaro’s excellent power-to-weight ratio with more agile handling that’s ideal for autocross enthusiasts.

برای اینکه به کامارو ظاهری شایسته‌ی SEMA داده‌شود، شورلت به آن، رنگ زرد خیره‌کننده‌ای زده و درجلوی آن از هواکش‌های غول‌پیکری استفاده‌کرده و همینطور از رنگ کربنی متالیک برای قسمت هواکش، صندوق‌عقب و قسمت پایینی سپر عقب استفاده‌کرده‌است.

2016-chevrolet-camaro-autox-concept-2016-sema-show-03

داخل کامارو با چرم سیاه دوخته‌شده پوشیده‌شده است. از یک فرمان پایین‌تخت با روکش جیر هم استفاده‌شده و روکش جیر در سردنده هم دیده‌می‌شود. درقسمت وسط هم، پنل فیبر کربنی به‌خوبی جا داده ‌شده‌است.

جیم کمپل، نماینده‌ی جنرال موتورز آمریکا می‌گوید: این خودرو، کامارو را به مسیری جدید هدایت می‌کند که کامارو را با تجهیزات جدید و سبک‌تر کردن آن، کامل می‌کند.

chevrolet-camaro-turbo-autox-sema-20

  خودروسازان مطرح جهانی، چه چیزهایی غیر از خودرو تولید می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا