مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

خودروهای کم‌فروش بازار ایران کدامند؟

براساس گزاش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، میزان فروش و سهم بازار خودروهای عرضه شده در ایران در بازه زمانی شش ماهه اول امسال در 6 گروه قیمتی مورد عرض‌یابی قرار گرفته است که طبق این گزارش خودروهای کم فروش بازار ایران به این شرح است:

mvm110

در گروه قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، خودرو ام وی ام 110 معادل 2.8 درصد سهم دارد.

در گروه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای برلیانس H330 دستی و برلیانس H320 دستی و اتوماتیک، هر کدام سهمی معادل 0.1 درصد از بازار را در اختیار دارند.

در گروه قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان خودروی کیا پیکانتو فقط 1.2 درصد سهم دارد و در گروه 75 تا 100 میلیون تومان نیز خودروی ام جی روور 350، سهمی 1.7 درصدی دارد.

در گروه قیمتی 100 تا 125 میلیون تومان نیز خودروی رنو کپچر فقط 7.4 درصد از بازار سهم دارد و در گروه قیمتی بالای 125 میلیون تومان خودروی رنو کلئوس 7.4 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

گفتی است که این آمار همان طور که اشاره شد مرتبط با شش ماه اول سال جاری هستند و به طور قطع این آمار در شش ماه دوم سال جاری تغییرات زیادی خواهد داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا