مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به آئودی R8!

آئودی R8 به پوشش لعاب توانمندش شهرت دارد و ضربه پذیری‌اش به قدری منطقی بوده، که آن را به یک ماشین اسپورت قدرتمند تبدیل کرده است.

زمانی که این پوشش انجام شد، نتیجه ثابت استثنایی و هیجان انگیز مصداق واضحی برای این بود که این شرکت قادر به انجام هرکاری که بخواهد است.

با چرخان همراه باشید

سرب بزرگ انتخابی مانند خودروهای بی ام و و مرسدس بنز، برای دادن طول عمر بیشتر بود، اما حالا حتی ممکن است با پورشه هم توانایی رقابت داشته باشد. مدل R8، در فرمت V8 اصلی خود، گواهی برجسته‌ترین خودرو را داشت و نشان داد که راه صعود، تنها به دست پورشه نیست و آئودی هم کارایی‌های مخصوص به خودش را دارد.

در حال حاضر، هشت سال از معرفی R8  می‌گذرد و آئودی آن را برای اجرای دوم مجهز می‌کنند. افزایش سرعت در طراحی‌های ماشین، نکته قابل توجهی است. هرچند که دلیل این کار معمولا به خاطر متفاوت بودن، است.

طبق شنیده‌ها، پورشه در این رقابت، کمی از دور خارج شده، به همین خاطر آئودی برای به چالش کشیدن کاررا مجهز می‌شود.

آئودی R8

R8 همیشه ابر خودرویی بود که استایل یک فراری و یا تکبر مک لارن را نداشت، در نتیجه آئودی 5.2 لیتری V10  هنوز هم در چرخه رقابت با قیمت پایه 119،500 یورو، در بازار رقابت با بهترین و سریع‌ترین خودروها جولان می‌دهد.

موقعیت R8 کمی تغییر کرده و از ماشین اسپورت به ماشین فوق العاده اسپورت تبدیل شده، با نسخه‌های قوی اجرایی به نمایش درآمده است تا دیگر حرفی برای دیگر ماشین‌های ورزشی باقی نماند و خودش به تنهایی پرچم‌دار ماشین‌های اسپورت باشد. ما در حال حاضر روی سریع‌ترین و گران قیمت‌ترین نسخه V10 آزمایش می‌کنیم. این خودرو در واقع برادر دوقلوی لامبورگینی هوراکان محسوب می‌شود که طراحی تیز و برش خورده آن را ندارد و در واقع سریع‌ترین خودروی آئودی به حساب می‌آید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا