Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سورپرایز بی‌ام‌و و آئودی برای پلیس استرالیا

علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت و سرعتی در کشور استرالیا، مطمئنا با شنیدن این خبر خود را برای استخدام شدن در نیروی پلیس این کشور آماده کرده‌اند! به تازگی اخباری منتشر شده که از ورود دو مدل خودروی جدید و خاص به مجموعه پلیس استرالیا در منطقه معروف و گردشگری ولز جنوبی جدید (New South Wales) حکایت دارند. این دو خودروی جدید که از دو خودروساز مطرح آلمانی انتخاب شده‌اند، مدل‌های آئودی S7 Sportback و بی‌ام‌و i8 هستند و قرار است در جهت تامین امنیت ترافیکی این منطقه ایفای نقش کنند.

bmw-i8-rose-bay-police-1

رئیس پلیس این منطقه طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که هدف اصلی از پیوستن این خودروهای اسپرت و با عملکرد بالا در مرحله اول افزایش توان و قدرت نیروی پلیس در مواجه با رویدادهای اجتماعی متنوع و تعامل با قشر جوان و در مرحله بعدی افزودن به جذابیت‌های شهری است. مطمئنا این دو خودرو با ظاهر تهاجمی، قدرت مانور بالا، صدای غرش موتور و همینطور مزین شدن به یونیفورم پلیس، علاوه‌بر جلب کردن نظر اطرافیان، به خوبی رعایت قوانین را هم یادآور می‌شوند.

bmw-i8-rose-bay-police-4

طی توافقی که با نمایندگی اصلی این محصولات و پلیس استرالیا صورت گرفته، بی‌ام‌و با قیمت 230 هزار دلار و آئودی هم با قیمت 140 هزار دلار به صورت اقساطی به ناوگان پلیس اضافه شده‌اند. آئودی S7 Sportback با بهره‌مندی از پیشرانه بنزینی 4 لیتری 8 سیلندر با سیستم توربوشارژر دوتایی می‌تواند نمایش خیره کننده‌ای را با قدرت 445 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن برمتری ایجاد کند به‌طوریکه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت، فقط 4.6 ثانیه زمان لازم دارد.

audi-s7-sportback-lake-illawarra-police-4

از طرف دیگر سیستم هیبریدی بی‌ام‌و i8 هم با عملکرد بی‌نظیر خود مطمئنا باعث حیرت دیگران خواهد شد. این خودرو به لطف مجهز شدن به دو پیشرانه، یکی بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژردار با توانایی تولید 230 اسب بخار قدرت و گشتاور 320 نیوتن برمتر و دیگری از نوع برقی با قدرت 96 کیلووات (تقریبا 130 اسب بخار) و گشتاور 250 نیوتن برمتری که برای به حرکت درآوردن محور جلو برنامه‌ریزی شده، می‌تواند در حالت ترکیبی شتاب 4.4 ثانیه را به نمایش بگذارد. البته بد نیست بدانید که پلیس منطقه ولز جنوبی جدید در به خدمت گرفتن خودروهای اسپرت علاقه زیادی دارد چراکه پیش از این نیز مدل‌هایی همچون لکسوس RC F، آئودی RS4، پورشه پانامرا و مرسدس بنز AMG GLE63 را به ناوگان نیروهای خود اضافه کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.