مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا کادنزا 2017، با شکوه‌تر اما ارزانتر از نسل قبل!

کیا کادنزا یکی از خودروهای لوکس کمپانی کیا در کلاس سدان است که از سال 2010 میلادی و بعنوان جانشینی برای مدل اوپیروس پا به دنیای بیرون گذاشت. این خودرو موفقیت‌های چشمگیری را برای این کمپانی کره‌ای به ارمغان آورده و به همین دلیل کیا سعی کرده تا برای تولید نسل جدید سنگ تمام بگذارد. کیا به تازگی و به صورت رسمی قیمت فروش نسل جدید کادنزا، یعنی مدل 2017 را اعلام کرده و برنامه‌ریزی فروش آن‌را برای اواخر این ماه تدارک دیده است.

2017-kia-cadenza-10

کیا کادنزا 2017 قرار است در سه تیپ مختلف و با عناوین Premium، Technology و Limited روانه بازار شود. برای این خودرو  قیمت پایه 31 هزار دلاری تعیین شده که در مقایسه با نسل قبلی و با در نظر گرفتن یکسری امکانات و آپشن‌های استاندارد اضافی، حدودا 1000 دلار ارزانتر قیمت گذاری شده است. در تیپ متوسط شاهد استفاده از امکاناتی نظیر سیستم ترمز مستقل اضطراری به همراه قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار دهنده موانع از روبه‌رو، تشخیص هوشمند نقاط کور، قابلیت مشاهده فضای دورتادور خودرو، چراغ‌های جلو از نوع LED و سیستم هوشمند تنظیم نور بالا هستیم که این موارد باعث شده قیمت آن به 38 هزار دلار برسد.

2017-kia-cadenza-17

همچنین در تیپ Limited این خودرو امکاناتی نظیر رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی با جلای تیره رنگ، سیستم هوشمند صندوق عقب، صفحه نمایش هدآپ (نمایش اطلاعات خودرو برروی شیشه جلو)، صندلی‌های چرمی مخصوص Nappa و سیستم گرم کن صندلی‌های عقب به چشم می‌خورند. قیمتی که برای بالاترین تیپ کادنزا درنظر گرفته شده، چیزی در حدود 44 هزار دلار است. علاوه بر این سه تیپ، مشتریان می‌توانند با پرداخت 3000 دلار اضافی از پکیج لوکس ارائه شده برای این خودرو نیز بهره‌مند شوند.

2017-kia-cadenza-12

البته این پکیج لوکس فقط برای تیپ Premium ارائه شده و در آن امکانات متنوعی از جمله سیستم صوتی پیشرفته هارمان کاردن، آینه وسط الکتروکروماتیک با دید دوربین عقب و قابلیت دسترسی به HomeLink جهت اتصال هوشمند به اجزای خانه، سانروف پانوراما، سیستم کمکی پارک، حسگر تشخیص نقاط کور و هشدار دهنده موانع عقب به خودرو اضافه می‌شوند. در قسمت پیشرانه این خودرو از یک موتور 3.3 لیتری 6 سیلندر بنزینی استفاده شده که می‌تواند حداکثر 290 اسب بخار قدرت و 343 نیوتن برمتر گشتاور تولید کند. همچنین وظیفه انتقال قدرت در کیا کادنزا بر عهده یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا