مکمل بنزین
گوناگونخبر

Black Edition؛ ارمغان جدید و اسپرت آئودی برای محصولاتش!

یکی از مواردیکه اخیرا خودروسازان خیلی به آن توجه می‌کنند، ارائه پکیج‌های متنوع و نسخه‌های خاص برای محصولات تولیدی است. اینکار علاوه بر منافع اقتصادی بسیار چشمگیر برای خودروساز، باعث می‌شود تا هم تقاضای مشتریان با سلایق گوناگون پوشش داده شود و هم اینکه تنوع محصولات شرکت در بازار برای رقابت با دیگران به حد کافی برسد. اوایل سال جاری میلادی، کمپانی آئودی نسخه جدیدی تحت عنوان Black Edition را برای مدل Q3 معرفی کرد و قرار شد تا از این نسخه برای طیف متنوعی از محصولاتش نیز استفاده کند.

tt-black-edition-1

حالا باگذشت چندین ماه آئودی اعلام کرده که مدل‌های متنوع دیگری همچون TT، A3، S3، TT رودستر، S6، S6 Avant و S7 Sportback را با این تریم اسپرت و جذاب جهت فروش روانه بازار کرده است. ارزانترین مدل در بین این خودروها، A3 است که در دو استایل سه درب و پنج درب ارائه شده و بازه قیمتی آن از 34 هزار دلار شروع می‌شود. نسخه جدید ارائه شده برای این خودرو یک سطح از بالاترین تریم فعلی، یعنی S-Line بالاتر است و موارد جدیدی همچون رینگ‌های 18 اینچی تیتانیومی مات، شیشه‌های دودی مخصوص، سیستم صوتی بسیار پیشرفته با 10 بلندگو و جلوه‌های مشکی رنگ برای جلوپنجره و آینه‌های جانبی به چشم می‌خورند.

آئودی S3 نسخه Black Edition هم باتوجه به اضافه شدن برخی اجزاء جدید همچون رینگ‌های آلیاژی 18 اینچ و پنج پره توربینی و سیستم صوتی حرفه‌ای Bang and Olufsen، با قیمت پایه 43 هزار دلار به فروش می‌رسد. چنین تغییراتی را در مدل‌های آئودی TT و TT رودستر هم می‌توان مشاهده کرد که با اضافه شدن رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی و سیستم صوتی حرفه‌ای و با قیمت پایه 40 هزار دلاری وارد بازار رقابت خودروهای اسپرت شده‌اند. البته مدل ویژه TT S با این تریم اسپرت و به لطف اضافه شدن یک سیستم بادگیر الکتریکی، برچسب قیمتی بالاتر، یعنی 52 هزار دلاری را تجربه کرده است.

m23022_s6-avant_front3qtr_white3

در آخر هم بد نیست اشاره‌ای به دو مدل استیشن و بسیار اسپرت S6 و S6 Avant داشته باشیم که حالا با مجهز شدن به نسخه Black Edition بخش‌های جذابی همچون رینگ‌های آلیاژی بزرگ 20 اینچی با طراحی پنج پره‌ای، سیستم صوتی پیشرفته BOSE، تریم داخلی با رنگ مشکی پیانو و فرمان اسپرت جدید با فرم مسطح در قسمت پایین، به این دو خودرو اضافه شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا