مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا WR-V خودروی انحصاری برای آمریکای جنوبی

چندی پیش، شرکت هوندا تیزری از جدیدترین کراس‌اوور خود با نام هوندا WR-V  منتشر و اعلام کرد که به زودی این خودرو رونمایی می‌شود.

با چرخان همراه باشید.

حالا، این طرح برای اولین بار، در ماه گذشته در نمایشگاه خودروی سائوپائولو برزیل رونمایی شده است. این خودرو به صورت انحصاری جهت عرضه در بازار آمریکای جنوبی طراحی و تولید شده و سال آینده در این منطقه عرضه خواهد شد.

هوندا در مورد WR-V گفته که این کراس‌اوور، خودرویی فوق‌العاده کاربردی و با کابین جادار در یک بدنه کوچک است. بااین‌حال هنوز جزئیات زیادی درباره این خودرو اعلام نشده و به همین خاطر در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانیم در مورد آن بگوییم، طراحی WR-V است. در تصاویری که از این کراس‌اوور منتشر شده، یک طراحی با خطوط تیز و شکسته دیده می‌شود مانند طراحی منحصربه‌فرد قسمت جلو و عقب و همین‌طور خطوط چشم‌نواز جانبی که منظره بسیار جالبی را فراهم آورده است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو، ترمز و ریل‌های سقف و چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی است.

البته WR-V شباهت‌هایی هم با دیگر محصولات هوندا مثل مدل سیویک دارد، همچنین مانند بسیاری از کراس‌اوورهای امروزی، در WR-V هم از برخی عناصر ظاهری مشکی‌رنگ همچون پوشش گلگیرها، رکاب‌ها و سپرها استفاده شده است.

هوندا WR-V

هنگامی که طرح تیزر ماه گذشته منتشر شد، نیل مک دونالد، مدیر روابط عمومی هوندا استرالیا عنوان کرد که هیچ برنامه خاصی مبنی بر عرضه WR-V در استرالیا وجود ندارد.

یکی دیگر از مدل‌های جذاب SUV است که احتمالا در استرالیا به فروش برسد و هنگامی که WR-V سال آینده در برزیل رونمایی شود، باید شاهد اتفاقات دیگری درباره خودروهای دیگر هم باشیم. متاسفانه در مورد SUV هم هنوز اطلاعات جامعی فاش نشده، هر چند که احتمالا با سرعت 88 کیلومتر برساعت به بازار فرستاده شود.

مدیر اجرایی هوندا در مورد این محصول جدید گفته است:

از سال 1971 که فعالیت ما در برزیل آغاز شد، هوندا درمجموع 24 میلیون خریدار را به محصولات تولیدی خود شامل موتورسیکلت‌ها، خودروها و پیشرانه‌ها جذب کرده است. معرفی مدل جدید WR-V  که کاملا انحصاری است هم تعهد ما به بازار آمریکای جنوبی را نشان می‌دهد و ما همچنان محصولات خاص و انحصاری بیشتری را برای مردمان آمریکای جنوبی ارائه خواهیم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا