مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا احتمال دارد فراری وارد مسابقات فرمول E شود؟!

بسیاری از خودروسازان مطرح جهان برای به رخ کشیدن قدرت و به روز بودنشان وارد مسابقات فرمول E می‌شوند ولی جای یکی از آن‌ها که فراری باشد خالی‌ است. این کارخانه ایتالیایی با سابقه در مسابقات فرمول یک هنوز وارد مسابقات فرمول E نشده وباعث شده که طرفداران خود را در بازار خودروهای سبز از دست بدهد.

GP USA F1/2016 © FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

بنابه گزارش اتواسپرت، فراری در حال بررسی ورود به این مسابقات با شرایط مشخص و در چندین سال آینده هست. سرجیو مارچیونه (سرپرست و سئو فراری) در کنفرانسی اعلام کرد در چندین سال آینده احتمال شرکت کارخانه فراری در مسابقات فرمولE وجود دارد.

GP MESSICO F1/2016 © FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

مهمترین موضوه پیش روی شرکت فراری، تولید بسته‌های باتری با قدرت بالای پیشرانه است که ضعف همه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات عنوان شده‌است. این کارخانه متمول ایتالیایی همیشه با تجربه بالا در میادین مسابقات جهانی ظاهر شده و برای حضور در این مسابقات باید شاسی مخصوص با قدرت موتور بالا را تولید کند. اگر این پروژه در فراری به سرانجام برسد شاهد مسابقات فرمول E جذاب خواهیم بود زیرا فراری به جنگ تیم‌هایی همچون آئودی، جگوار، رنو و ماهیندرا خواهد رفت!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا