مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیپ رنگلر ۲۰۱۸؛ آماده برای قدرت نمایی!

یکی از تولیدات بسیار موفق جیپ که چندین دهه خوش درخشیده و طرفداران زیادی را هم به خودش جذب کرده، مدل رنگلر (Wrangler) نام دارد. مدتی است که خبرهایی درباره عرضه نسخه جدید این خودرو شنیده می‌شود و طبق گفته برخی منابع معتبر، مدل ۲۰۱۸ جیپ رنگلر به زودی و با یک به‌روز رسانی در بخش طراحی ظاهری و همینطور قابلیت سفارش پیشرانه جدید، پا به میدان خواهد گذاشت. تنها چیزی که تا به امروز از این خودروی آفرود در دسترس قرار گرفته، مربوط به تصاویر جاسوسی می شود که از مراحل تست آن و با یک پوشش استتاری نسبتا شدید ثبت شده است.

2018-wrangler-unlimited-front-jlwranglerforums-2

با این وجود یک گروه فعال از علاقه‌مندان به این خودرو در فضای مجازی، موسوم به انجمن رنگلر JL، تصمیم گرفتند تا به کمک طراحان گرافیکی متخصص تصاویری رندرشده از این خودرو را طراحی و منتشر کنند. این تصاویر براساس همان نمونه اولیه تست شده و همینطور برخی المان‌های اصلی طراحی که مختص رنگلر می‌شود، ارائه شده‌اند. با نگاهی به این تصاویر رندرشده باید گفت که طراحی بخش ظاهری خودرو خیلی با نسل قبلی تفاوتی ندارد و تقریبا همان مدل فعلی را با اندکی تغییر جزئی شاهد هستیم. در بین همین تغییرات جزئی مواردی همچون جلوپنجره با طراحی همیشگی هفت شیاری اما با خمیدگی بیشتر و استایلی جذابتر و همینطور فرم شیشه جلو جمع و جورتر جلب توجه می‌کنند.

2018-wrangler-pickup-jlwranglerforums-3

اینگونه برداشت می‌شود که چنین تغییراتی، تلاش در جهت بهبود آئرودینامیکی و همینطور بهینه سازی مصرف سوخت جیپ رنگلر جدید باشد. مابقی تغییراتی که ایجاد شده را می‌توان به نوعی یک گام مثبت برای زیباسازی ظاهر فعلی رنگلر داسنت. به‌طور مثال تغییر جزئی در چراغ‌های جلو و نشانگرهای جانبی (چراغ‌های روی گلگیر جلو) کاملا درجهت ایجاد ظاهری صیقلی با طراحی صاف اعمال شده‌اند. علاوه‌بر این، رنگلر جدید به یک سقف سه تکه مجهز شده که قابلیت جدا شدن پنل‌ها از روی آن یک نوآوری جدید برای آن محسوب می‌شود و در تمامی نسخه‌های این خودرو قابلیت پیاده سازی شدن دارد.

2018-wrangler-unlimited-front-jlwranglerforums-5

همچنین در نسل جدید جیپ رنگلر، شاهد عرضه نسخه پیکاپ بزرگ این خودرو به صورت چهار درب هم خواهیم بود که به لطف تعبیه اتاقک قابل جدا شدن در بخش بار، به خوبی به عنوان یک شاسی بلند هفت نفره نیز قابل استفاده است. تولید قدرت در این خودرو به وسیله یک پیشرانه ۶ سیلندر بنزینی Pentastar یا پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژردار و یا بوسیله یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی فراهم می‌شود. تمامی این پیشرانه‌ها نیز با یک سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته جفت شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا