مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی استیشن و اسپورت جدید بیوک معرفی شد

اگر بخواهیم خودرویی را نام ببریم که برای بازار اروپا ساخته شده اما تاثیر بسیاری بر دیگر کشورها هم گذاشته، قطعا از اپل اینسیگنیا یاد خواهیم کرد. این خودرو در تمام کشورهای اروپایی به فروش رسید و همه امکاناتی را که یک خانواده در خودروی خود لازم دارند، دارا بود. اما در آمریکا شمالی و چین با بیوک رگال رقابت سختی داشت و عموما در این کشورها، بیوک برنده رقابت بود.

۲۰۱۶-opel-astra-sports-tourer-wagon-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100521704_l

ممکن است فکر کنید نسخه جدیدی از استیشنی که هرگز در آمریکا دیده نشد، چه اهمیتی دارد؟ اما باید بدانید که عرضه این نسخه ارزش بالایی دارد. زیرا راهی است برای ورود اپل اینسیگنیا به آمریکا. درست است که برای ورود به آمریکا، نام اپل خود را از دست می‌دهد و به‌جای آن نام بیوک را اختیار می‌کند اما این بدان معنی است که آمریکایی‌ها بالاخره خودرویی استیشن از بیوک را برای فروش خواهند دید. خودرویی که عکاس‌های ما تصاویر آن را تهیه کرده‌اند، در حال حاضر در حال آزمایش است. هدف بیوک این است که خریداران آئودی A4 و بی‌ام‌دبلیو سری ۳ را به خود جذب کند. برای این‌که به این هدف برسد، باید اندازه آن بزرگ‌تر شود و درعین حال ۳۸۵ پوند هم از نسل قبلی خود سبک‌تر شود.

opel-insignia-sports-tourer-spy-photos-04

این کاهش وزن قابل توجه باعث می‌شود فرمان‌پذیری و شتاب‌گیری این خودرو بهبود یابد. واژه اسپورت در نام این خودرو به این معناست که باید انتظار خودرویی سریع‌تر از مدل‌های معمولی را داشته باشیم. به همین دلیل می‌توان انتظار یک موتور ۳.۶ لیتری توربو جنرال موتور را هم داشت. با وجود پوشش‌هایی که برروی این خودرو وجود دارد،‌ ما فکر می‌کنیم اپل اینسیگنیا جدید ظاهری خیره‌کننده خواهد داشت و خریداران خودروهای دیگر را فریب خواهد داد. طبق گقته‌های بیوک، این خودرو در سال ۲۰۱۸ برای فروش در آمریکا، عرضه خواهد شد.

spyshots-2017-opel-insignia-sedan-spied-up-close-has-subtle-monza-design-cues-photo-gallery_11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا