مکمل بنزین
گوناگونخبر

۴ اتومبیل‌ لوکس برتر ۲۰۱۸ که شما را به هیجان خواهند آورد

۲۰۱۸-ferrari-dino-750x375

فراری دینو ۲۰۱۸
مدیرعامل اجرایی فراری تاکید دارد خط تولید اتومبیل دینو در سال ۲۰۱۸ شروع به کار خواهد کرد. سیستم این اتومبیل برگرفته از فراری ۴۵۸ ایتالیا خواهد بود البته با این تفاوت که سیستم موتور و اگزوز دینو کاملا تغییر می‌کند. دو حفره در قسمت فوقانی دیفیوزر نیز جایگزین دو لوله اگزوز می‌شوند بدین معنی که سیستم اگزور داخل محفظه موتور و سپر قرار می‌گیرد. صدای این اتومبیل مشابه موتور ۵۰۳ اسب‌بخار دوقلوی ۳ لیتری ۶ سرعته است.
سپرها، چرخ‌ها، لامپ‌ها، درب‌ها همگی مجددا طراحی شده و انتظار می‌رود که این اتومبیل را در مقایسه با مدل‌های پیشین متمایز می‌نماید. در حالی که طراحی داخلی دینو نیز متفاوت و منحصربه‌فرد است، کمپانی تولید کننده همچنان آنرا به صورت یک راز نگاه داشته است. قیمت قابل انتظار برای این اتومبیل اسپورت از ۲۱۵۰۰۰ دلار آغاز می‌شود که ارزانتر از مدل حاضر فراری کالیفرنیا تی است، این درحالی است که از لحاظ تجملات و تجهیزات با‌کیفیت کاستی ندارد.

۲۰۱۸-infiniti-q100-750x459

اینفینیتی Q100 2018
انتظار می‌رود اینفینیتی Q100 2018 به صورت کادوپیچ شده و با قیمتی گزاف به فروش برسد. این اتومبیل دو دیفرانسیل عقب همراه با دیگر اتومبیل‌های اینفینیتی لوکس ارائه می‌شود، که همگی از رقیبان بنتلی کانتیننتال جی‌تی، نیسان جی‌تی‌ار، پورشه ۹۱۱ توربو، مرسدس ینز اس کلاس و بی ام و سری ۷ به حساب می‌آیند.
اخیرا اینفینیتی CEO اعلام کرده‌ که در برنامه‌های آینده این کمپانی برنامه‌ای برای خط تولید V-8 ارائه نکرده‌است. با ورود اسنس ۲۰۰۹ به بازار و با الهام گرفتن از این اتومبیل اینفینیتی Q100 2018 از سیستم هیبریدی ۶ سیلندر توربو دوقلو بهره‌می برد که خروجی آن برابر با ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود. Q100 از گران‌قمیت‌ترین اتومیبل های اینفینیتی به شمار می‌رود و قیمت آن تقریبا از ۱۵۰۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

۲۰۱۸-mercedes-maybach-pullman-750x458

مرسدس بنز میباخ پلمن ۲۰۱۸
با ارتفاع ۲۱ فوت، اتومبیل لوکس میباخ پلمن S600 از جزئیات منحصربه فردی برخوردار است. بهترین و مهمترین مشخصه این اتومبیل شامل صندلی‌های عقب emperor-class ، کنترل جادویی Chauffeur ، پارتیشن کشویی از جنس شیشه که به راحتی توسط یک دکمه کنترل می‌شود، و صندلی‌های تاشو هستند. سیستم صوتی را می‌توان براساس حساسیت گوش سرنشینان تنظیم کرد. بدین وسیله صاحبان این خودرو بیشترین آرامش و راحتی را در این اتومبیل تجربه خواهند کرد.
اسکلت این اتومبیل لوکس W222 Sclass بوده که تنها تفاوت آن وجود یک فاصله بین دو محور است که این اتومبیل را ۴ فوت بلندتر از یک Sclass استاندارد کرده است. مرسدس بنز میباخ پلمن ۲۰۱۸ از یک موتور ۶ لیتری ، ۲ توربو شارژ، ۵۲۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۱۲ پوند فوت بهره برده است. از رقیبان این اتومبیل می‌توان به رولزرویس فانتوم، بنتلی مولسان و فیل‌های جنگی چنگیزخان اشاره کرد. قیمت‌ها نیز از محدوده ۶۰۰۰۰۰ دلار آغاز می‌شوند.

۲۰۱۸-toyota-supra-750x422

اتومبیل‌ اسپرت تویوتا ۲۰۱۸
از دیگر اتومبیل‌های هیجان‌انگیز ۲۰۱۸ اتومبیل اسپورت تویوتا یا همان FT1 است که احتمالا به دو صورت کوپه و کانورتبل ارائه خواهد شد. برنامه بدین ترتیب است که طراحی این اتومبیل چیزی بین بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا باشد. هدف این کمپانی پایین نگاه داشتن قیمت این اتومبیل است به طوری که در زمره اتومبیل‌هایی همچون لکسوس و بی ام و قرار نگیرد.
از آنجایی که شش راست موتورها از خط تولید تویوتا خارج شده‌اند، موتورهای V6 و V8 در این اتومبیل جایی نخواهند داشت. از این رو turbo power بی ام و ۴ و ۶ سیلندر بهترین گزینه‌ها خواهند بود. چالش اصلی برای این اتومبیل قرار گرفتن آن در رده اتومبیل‌های لوکس است، از جمله شورلت کوروت، مرسدس بنز SLK، آئودی TT، بی او و Z4، پورشه بوکستر، و نیسان ۳۷۰Z. قیمت این اتومبیل کمی بیشتر از ۴۰۰۰۰ دلار است.

فهرست ارائه شده در بالا اتومبیل‌های بسیار زیبا و شیکی هستند که می‌توانند مشتریان زیادی را از اطراف جهان به خود جلب کنند. این اتومبیل‌ها اکنون در حال تولید هستند و با کمترین تغییر ممکن به بازار ارائه می‌شوند. در کل اتومبیل‌هایی محسوب می‌شوند که میتوانند در میان رقیبان موجود در بازار ۲۰۱۸ شانس بیشتری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا