مکمل بنزین
گوناگونخبر

بهترین‌های خطوط هوایی سال ۲۰۱۷ معرفی شدند!

هواپیمایی نیوزیلند توانست بهترین خطوط هوایی سال ۲۰۱۷ را دوباره از آن خود کند و برای چهار سال پیاپی هر سال روی سکو بایستد. این انتخاب توسط وب‌سایت AirlineRatings.com چهار فاکتور بین‌المللی صنعت و دولتی خطوط هوایی را در نظر می‌گیرد که شامل امتیازدهی مسافران به خطوط هوایی، نسبت سرمایه‌گذاری، سن ناوگان هوایی مورد استفاده و سوددهی ایرلاین است.

جایزه بهترین فرست کلاس

برنده امسال اتحاد ایرویز برای سومین سال پیاپی بود؛ اتحاد عالی‌ترین و لوکس‌ترین امکانات را برای مسافران فرست کلاس در بین خطوط هوایی در نظر می‌گیرد.

۱۳۰۴۰۲۱۷۰۰۰۳-business-traveller-emirates-airlines-ife-live-tv-horizontal-large-gallery

جایزه بهترین بیزینس کلاس

امسال ویرجین استرالیا توانست با ارائه صندلی‌های تختی سه لایه که بسیار راحت برای مسافرت‌های طولانی هستند را در اختیار مسافران قرار دهد، بعلاوه این هواپیمایی فضایی را برای لب‌تاپ مسافران در کنار میز غذاخوریی اختصاص داد که در نوع خود بی‌نظیر هست.

۱۵۱۱۲۷۱۵۰۹۰۸-best-business-class-singapore-exlarge-169

بهترین کابینه پرواز به خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک/ ویرجین استرالیا رسید؛ بهترین سرویس خوارکی و تغذیه را کوانتاس از آن خود کرد، و در آخر چهار خطوط هوایی ویرجین (آمریکا)، اسکوت (آسیا و اقیانوسیه)، Kulula.com (آفریقا و خاورمیانه) و نروژ (اروپا) توانستند ارزان‌ترین بلیط‌های هوایی سال ۲۰۱۷ میلادی را عرضه کنند و برنده این میدان باشند.

۱۵۱۱۲۷۱۵۱۴۴۲-best-cabin-crew-virgin-australia-atlantic-exlarge-169

ده خطوط هوایی برتر سال ۲۰۱۷ میلادی عبارتند از:

۱) ایر نیوزیلند

۲) کوانتاس

۳) سنگاپور ایرلاین

۴) کاتای پاسیفیک

۵) ویرجین آتلانتیک/ ویرجین استرالیا

۶) بریتیش ایرویز

۷) اتحاد ایرویز

۸) آل نیپون ایرویز

۹) اوا ایر

۱۰) لوفتانزا

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا