مکمل بنزین
گوناگونخبر

موستانگ سواری با حال و هوای کودکانه!

کمپانی فورد با ارائه نسل ششم از مدل معروف و مطرح موستانگ، گام بسیار مهم و بزرگی را در جهت پیشرفت برداشت. این نسل که از سال ۲۰۱۳ میلادی پا به خیابان‌ها گذاشته، تغییرات اساسی و مثبتی را به خود دید به طوریکه به یکی از محبوب‌ترین و پرفروشترین خودروهای به اصطلاح عضلانی آمریکایی تبدیل شد. استفاده از اکسل عقب با طراحی انحصاری و دوتکه‌ای به منظور دستیابی به یک سیستم تعلیق کاملا مستقل، معرفی یک پیشرانه کوچک از نوع اکوبوست بعنوان جایگزینی برای نسخه ۸ سیلندر و از همه مهمتر، ارائه یک طراحی بی‌نظیر که به خوبی مدل افسانه‌ای موستانگ را با المان‌های روز ترکیب کرده، همگی جزء بهترین دستاوردهای فورد در نسل ششم موستانگ محسوب می‌شوند. اما حالا نوبت آن رسیده تا کودکان نیز از این مدل محبوب بهره‌مند شوند و به همین دلیل، نسخه Power Wheels بعنوان ارمغانی کودکانه ارائه شده است.

pw-mustang

طراحی و ساخت این اسباب بازی به گونه‌ای بوده تا بیشترین حس واقعی بودن را القا کند. استفاده از سیستم پیشرفته Smart Drive برای تجربه یک رانندگی ایمن و جذاب توسط کودکان یکی از بخش‌های مهم این محصول است. قابلیت‌های فنی جالبی در این اسباب بازی مورد استفاده قرار گرفته که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم انتقال قدرت کامپیوتری که به کنترل کششی، کنترل پایداری و کنترل شروع به حرکت مجهز شده اشاره کرد. سیستم کنترل کشش الکترونیکی به خوبی لغزش و سرخوردن چرخ‌ها را کنترل کرده و متناسب با آن خروجی موتور برقی را تنظیم می‌کند. سیستم کنترل پایداری هم در مواقعی که تشخیص دهد اسباب بازی درحال واژگونی است، سریعا دستور قطع ارسال نیرو از موتور برقی را صادر می‌کند.

powerwheels_7770_hr

همچنین سیستم کنترل حرکت هم در سطوح شیب‌دار و سرازیری، مانع از بالارفتن سرعت شده و در سربالایی‌ها نیز مانع از عقب گرد می‌شود. در فضای داخلی این موستانگ کوچک از یک صفحه نمایش LED لمسی استفاده شده که اطلاعات متنوعی در آن به نمایش درمی‌آید. نشان دادن میزان شارژ دستگاه و همینطور انجام برخی تنظیمات همچون تعیین حداقل و حداکثر سرعت (بین یک تا پنج مایل برساعت) و کنترل سیستم صوتی از کاربری‌های اصلی این صفحه نمایش محسوب می‌شوند. سیستم صوتی به کار گرفته شده در این خودرو علاوه بر قابلیت اتصال به دستگاه‌ها و حافظه‌های جانبی برای اجرای موسیقی، می‌تواند صدای موتور و اگزوز ضبط شده از موستانگ واقعی را متناسب با حرکت این اسباب بازی پخش کند. شرکت اسباب بازی معروف Fisher-Price که مالک برند Power Wheels است این خودرو را در رنگ‌های صورتی و آبی و با قیمت ۳۶۰ دلار روانه بازار کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا