مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی جذاب تسلا مدل S در استایل کانورتیبل!

 یکی از مشغولیت‌های جالبی که برخی استودیوهای طراحی خودرو در این چند سال اخیر به آن وارد شده‌اند، ایجاد طرح‌هایی خلاقانه، متفاوت و جذاب از برخی خودروهای مطرح موجود در بازار است. به عبارت دیگر شرکت‌ها یا افراد علاقه‌مند که در حوزه طراحی خودرو دستی بر آتش دارند، ایده‌های خود را برروی مدل‌هایی خاص پیاده سازی کرده که در برخی موارد نتیجه کار بسیار مثبت ارزیابی می‌شود. در یکی از جدیدترین پروژه‌ها، یک طراح خوش‌ذوق با اسم مستعار RainPrisk، خودروی برقی و پرفروش تسلا، یعنی مدل S را تحت عمل جراحی زیبایی قرار داده است.

۷۶۵۱

در این برنامه، طراح با سلیقه خود اقدام به حذف سقف و درب‌های عقب خودرو کرده و با اضافه کردن خطوط روی بدنه و ایجاد برخی اصلاحات در قسمت جلو و پایین سپر، به خوبی یک نسخه کانورتیبل فیس لیفت شده از تسلا مدل S را به تصویر کشیده است. روی‌هم رفته طراحی صورت گرفته بسیار جذاب و تهاجمی است و بدون هیچ مشکلی این خودرو می‌تواند نظر افراد پولدار را به خودش جلب کند.

حدودا دو سال پیش بود که تصاویری از تسلا مدل S بدون سقف و در کلاس کانورتیبل چهار درب در وب سایت‌های مختلف دست به دست می‌شد. درواقع این خودرو یکی از ۱۰۰ مدل سفارش داده شده توسط نمایندگی تسلا در کشور چین بود که توسط گروه NCE به این طراحی مجهز شده و باقیمتی بالاتر به مشتریانی خاص به فروش رسیده بود. البته باتوجه به سابقه تسلا در طراحی خودرو و همینطور زبان طراحی که از آن الگو می‌گیرد، نمی توان انتظار داشت که از این طرح ایجاد شده استفاده کند.

tesla-model-s-convertible-rendering-1

از طرفی این شرکت برای مدل Roadster خود برنامه‌هایی دارد که آن‌هم کاملا با این طراحی متفاوت خواهد بود. با این وجود تلاش این فرد در زمینه طراحی ستودنی است. بدنیست بدانید اخیرا تسلا جشنی را به مناسبت اجازه فعالیت در ایالت ویرجینیا آمریکا برپا کرده و از این به بعد می‌تواند به‌طور مستقیم محصولاتش را از طریق نمایندگی‌های خود به مشتریان عرضه کند. همچنین تسلا در تدارک ارائه نسخه ۸.۱ سیستم خودران خود است و قرار شده در محصولات تولیدی سال آینده میلادی از آن استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا