مکمل بنزین
گوناگونخبر

لکسوس به زودی از نسل جدید سری فوق لوکس LS رونمایی می‌کند!

اغلب خودروسازان مطرح دنیا، سعی کرده‌اند تا در طول فعالیت بلند مدت خود، به خوبی چندین طبقه محصولی متفاوت را به بازار و مشتریان معرفی کنند. معمولا در این سبد محصولی می‌توان از سری‌های پایین با قیمت کمتر تا مدل‌های لوکس و گران قیمت را به خوبی از هم تفکیک کرد. بدین ترتیب یک روند تولید محصول مشخص توسط این شرکت‌ها ایجاد شده و مشتریان براساس یک بازه زمانی خاص، در انتظار عرضه شدن نسخه‌های جدید هستند. در این میان طبقه محصولات لوکس خودروسازان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شاید مهمترین دلیل را بتوان در به رخ کشیدن توانمندی‌ها و نوآوری‌ها به رقبا و همینطور نوعی قدرت نمایی به حساب آورد.

lexus-lf-fc-concept-show-floor-1-110-626x382

برند لکسوس که همواره به تولیدات بسیار باکیفیت و همچنین خوش قیمت معروف شده، اخیرا به‌طور رسمی اعلام کرده که قرار است نسل پنجم از سدان فوق لوکس و پرچمدار خود، یعنی سری LS را در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی کند. در همین رابطه تیزری تبلیغاتی توسط وب سایت رسمی لکسوس منتشر شده که در آن به معماری و ساختار این خودروی جدید اشاره شده است. در این تصویر به خوبی مشخص شده که نسل جدید LS قرار است مبتنی بر معماری GA-L توسعه یابد. درواقع این ساختار یک نسخه به روز شده و بهبود یافته از معماری به کار گرفته شده در مدل سوپر اسپرت LC500 است که می‌تواند نوید بخش یک تجربه بی‌نظیر از رانندگی در LS جدید باشد.

مورد دیگری که در این تصویر خودنمایی می‌کند، ارائه زبان طراحی آشنای لکسوس با استفاده از جلوپنجره بزرگ با طراحی منحصر به فرد آن است که به خوبی توانسته یک فرم تهاجمی و بسیار اسپرت را به ارمغان بیاورد. طبق ادعای لکسوس، این خودرو که در کلاس سدان بزرگ طراحی خواهد شد، از لحاظ فرم همانند یک مدل شبه کوپه خواهد بود که سیستم تعلیق و فضای داخلی آن یک راحتی کم‌نظیر را در کنار آخرین فناوری‌ها و امکانات روز برای سرنشینان فراهم می‌کند. اطلاعات زیادی درباره این خودرو وجود ندارد اما احتمالا یک ارائه یک مدل با سیستم هیبریدی مجهز به پیشرانه ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر (LS500h) و همینطور یک مدل هیدروژنی را از این خودرو  شاهد باشیم.

four-lexus-ls-generations_200-610x407

سال گذشته، لکسوس مدل مفهومی LF-FC را به نمایش گذاشت که به اعتقاد خیلی از کارشناسان طراحی LS نسل پنجم از آن الهام گرفته شده است. حتی با مقایسه تیزر تبلیغاتی و این خودروی مفهومی، می‌توان برخی نقاط مشترک در طراحی را مشاهده کرد. از حضور نسل چهارم و فعلی لکسوس LS، حدودا ۱۱ سال می‌گذرد و روی هم رفته ۲۸ سال است که این سری معرفی شده است. در این چند سال اخیر رقبایی همچون بی‌ام‌و سری ۷ و مرسدس بنز کلاس S عرصه را برای حضور لکسوس در این کلاس بسیار تنگ کرده‌اند و حالا این برند ژاپنی درتلاش است تا با عرضه سری جدید LS به روزهای اوج خود بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا