مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیش فروش خودرویی که هنوز به‌طور رسمی رونمایی نشده!

بعد از اینکه کمپانی رنو در سال ۱۹۷۳ میلادی شرکت فرانسوی آلپاین را خریداری کرد، همه منتظر بودند تا محصولات جدید و اسپرتی را از این برند شاهد باشند. اما در عمل فعالیت آلپاین بعنوان زیرمجموعه رنو خیلی موفق نبود به طوریکه از سال ۱۹۹۵ میلادی تا به امروز هیچ محصول تولیدی خیابانی را از آنها شاهد نبودیم. از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی، شایعات و حدس و گمان‌های بسیار زیادی شکل گرفته بودند مبنی براینکه رنو به صورت جدی تصمیم گرفته تا نام تجاری آلپاین را احیا کند. این شرکت بعنوان اولین گام اساسی، یک مدل مفهومی با عنوان آلپاین ویژن (Alpine Vision) را در ماه فوریه به نمایش درآورد.

alpine-vision-2016-02

سپس گفته شد که مدل تولیدی از این خودروی مفهومی قرار است اواخر سال جاری میلادی با عنوان A120 رونمایی شود و سپس برای فروش دراختیار مشتریان قرار بگیرد. اما جالب اینجاست که شرکت به صورت رسمی پیش فروش یک مدل کوپه ۲۰۱۷ را از طریق وب سایت اصلی خود اعلام کرده و این درصورتی است که هنوز هیچ رونمایی از این خودرو صورت نگرفته و خریداران باید چشم بسته و فقط براساس یکسری اطلاعات فنی آن را خریداری کنند!

renault-alpine-visio-32_1600x0w

این خودروی جدید قرار است باتوجه به سال تاسیس شرکت آلپاین که به ۱۹۵۵ میلادی باز می‌گردد، فقط در تعداد محدود ۱۹۵۵ دستگاه تولید شود و با عنوان نسخه Premiere Editions به دست مشتریان برسد. بدین منظور علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۰۰۰ یورو نسبت به پیش خرید این خودرو با موعد تحویل اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ میلادی، اقدام کنند. همچنین همزمان با اعلام این خبر، یک تیزر تبلیغاتی از خودروی جدید آلپاین هم به نمایش درآمده که در آن سه خودروی کوپه با پوشش کاملا استتار شده در حال هنرنمایی برروی سطوح لغزنده هستند. عنوان تیزر هم “بازگشت آلپاین” نام گذاری شده است.

۰۱_alpine_vision

مدل‌های به نمایش درآمده در این ویدئوی کوتاه شباهت بسیار زیادی به مدل مفهومی ویژن دارند و احتمال دارد که مدل تولیدی تفاوت قابل توجهی با آنها داشته باشد. اسم اصلی این خودرو همچنان مخفی نگه داشته شده ولی یکسری اطلاعات فنی نظیر سیستم موتور وسط، وزن ۱۰۴۳ کیلوگرمی، پیشرانه ۴ سیلندر با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴.۵ ثانیه‌ای مشخص شده‌اند. همچنین قیمت این محصول جدید دربازه ۶۰ هزار دلاری تعیین شده که باتوجه به مشخصات و همینطور ظاهر خودرو، از بسیاری جهات می‌توان آن‌را رقیبی برای آلفا رومئو ۴C تلقی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا