مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

مشهورترین خودروهای منتخب برای عروسی!

ازدواج تصمیمی است که زندگی افراد را تغییر می‌دهد، هرکسی قصد انجام این اقدام را در زندگی خود دارد و می‌خواهد مراسم عروسی‌اش به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل شود. باور داشته باشید یا نه، همه جزئیات اهمیت دارند و از بین همه افرادی که در این فرآیند قرار دارند، عروس از همه بهتر این را می‌داند. رفتن از محضر عقد به محل مراسم می‌تواند مشکل باشد. اگر تا بحال ماشین عروسی کرایه نکرده اید، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا ببینید بهترین ماشین عروس‌های کلاسیک چشم نواز که حضار را تحت تاثیر قرار می‌دهند، کدام ها هستند.

کدام ماشین را عروس بهتر است انتخاب کنید؟

اول از همه، باید یک موضوع را روشن کنیم. یک باور عمومی وجود دارد که اتومبیل های عروسی باید ماشین های لوکس باشند. حواستان باشد که این ازدواج شماست، نه ازدواج والدینتان. اگر شما ذهن بازی دارید و میخواهید آزادی روح خود را نشان دهید، اتومبیلی انتخاب کنید که همه قوانین عروسی موجود را زیر پا بگذارد. از طرف دیگر اگر فردی بیشر با عقاید سنتی هستید، از بین مدل‌هایی که در پایین درباره آن صحبت میکنیم انتخاب کنید.

ماشین های کلاسیک برای عروسی 

شرکت های اجاره ماشین عروس متعددی در سراسر جهان وجود دارند. بعضی از آنها ماشین عروس های کلاسیک جالبی را پیشنهاد می‌دهند که مهمانیتان را به خاطر طراحی عالی شان تحت تاثیر قرار می‌دهند. اگر پول کافی برای خرج کردن دارید، ما مدل‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

Rolls-Royce-Ghost

  1. .Rolls Royce Phantom
  2. Rolls Royce Ghost
  3. Rolls Royce Silver Cloud
  4. Chrysler 300c Limo
  5. Bramwith

Bramwith

وقتی حرف از ماشین عروس می‌شود، عمدتا خیلی حرف برای گفتن نداریم. چون دراین مورد صرفا طراحی مطرح است و قرار نیست بعد از عقد، مسابقه سرعت برگزار شود. بنابراین مشخصات فنی اهمیت خاصی ندارد. قرار نیست شما سوار خودرویی شوید که احتمال خراب شدن آن وجود دارد ولی به یاد داشته باشید که در شب یک عروسی خاص، زیبایی خودرو نسبت به کارایی آن اهمیت بیشتری دارد.

در اینجا به 5 خودروی کلاسیک دیگر که مناسب عروسی است اشاره میکنیم:

Austin-Princess

  • Austin Princess-1940
  • Bentley arnage

bentley-arnage-2015-1

  • Aston Martin
  • Beauford – 1930s Open Tourer
  • A simple horse and carriage

Wedding-Horse-and-Carriage

اگرچه قیمت اجاره این خودروها کمی گران است ولی چون فقط یک شب است، به شما پیشنهاد میکنیم که هزینه کنید.

برای اجاره Austin Princess، شما باید720 دلار که برابر است با اجاره 3 ساعت Bentley Arnage و Beauford بپردازید. اجاره یک Aston Martin کمی گرانتر است و از 800 دلار شروع شده و میتواند جایگزین گران قیمت ترین اسب و کالسکه شود که یک وسیله نقلیه خوش ظاهر و بهتر است. اما واقعا چه کسی حاضر است بالای 900 دلار هزینه آن کند؟ البته این قیمت ها تقریبی است پس بیشتر بگردید تا بهترینش را انتخاب کنید.

و اگر خودروی جدیدتری بخواهید میتوانید از این ها انتخاب کنید:

Karmann Ghia

Karmann-Ghia

این مدل خیلی کمیاب است. Karmann که یک تولید کننده خودروی آلمانی قدیمی است، توسط فولکس واگن اواسط قرن بیستم خریداری شد و Ghia در آن دوره تحسین برانگیزترین خودرو بوده و عجیب تر اینکه بیشترین خودروی وارد شده به ایالت متحده نامیده شد.

 Mini Cooper

در مورد مینی کوپه ها، جدید یا قدیمی بودن سال تولیدشان اهمیتی ندارد چون مینی ها همیشه مد هستند و از انگلستان می آیند. درست است که قدرت چندانی ندارند، اما همانطور که در ابتدا گفتیم در مورد خودروی شب عروسی فرض بر این است که لزومی به داشتن یک خودروی پرسرعت نیست مگر اینکه عروس یا داماد فراری باشند.

  Volkswagen Beetle

باز خودروی معروف دیگری از آلمان. عروس خانم ها اکثرا راغب به انتخاب Beetle، که بیش از نیم قرن بین مردم معروف بوده، هستند.

  Lamborghini Gallardo

این مدل از لامبورگینی از سال 1980 همچنان محبوبیت خود را دارد. جالب است بدانید که امروزه تولید کنندگان با تولید خودروهای سرعتی، به معروفیت میرسند.

  Any model of Ferrari

Ferrari-458-Spider

خودروهای فراری غالبا قرمز، وحشی و شدیدا کمیاب هستند. در این خودروی ایتالیایی، حس واقعی زندگی کردن بشما دست میدهد.

این خودروها بهترین خودروهای منتخب عروسی هستند. اگر کلاسیک پسند هستید، از لیست اول میتوانید انتخاب کنید و اگر بخاطر اصالتتان از شما توقعی دارند، میتوانید از لیست آخر یکی را برگزینید. آرزومندیم عروسی فوق العاده ای داشته باشید.

خوشبخت باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا