مکمل بنزین
گوناگونخبر

ویلچر برقی کمپانی Whill برای عبور از سطوح ناهموار

 ویلچر برقی Whill که توسط یک کمپانی با همین نام ساخته شده، آمده تا مشکل سطوح ناهموار را برای این دسته از وسایل بی‌معنی کند.

با چرخان همراه باشید.

دنیل کنت، سوار بر یک ویلچر مشکی وارد سالن اصلی کنفرانس CES واقع در لاس وگاس شد. او خیلی راحت بر روی یک کنترلر هوشمند که در دسته سمت راست صندلی تعبیه شده بود ضربه زد، سپس ویلچر او سه اینچ به سمت بالا رفت تا با خیال راحت از شیب ناهموار سن بالا رود. وی بعد از این که به یک سطح هموار رسید، ویلچرش را به حالت عادی درآورد.

مدل M ویلچر برقی Whill یک دستگاه تمام الکترونیکی همراه با چرخ‌هایی چند لایه و بسیار خوش‌ساخت است.

تنها در ایالات متحده بیش از 2 میلیون نفر روزانه با ویلچر خود به این‌طرف و آن‌طرف شهر می‌روند و این درحالی‌ست که طی سال‌های گذشته ما عملا شاهد تغییرات بزرگی در این محصولات نبوده‌ایم.

در حالی که بسیاری از شرکت های سازنده، ماشین‌های قدرتمندی طراحی می‌کنند که به کمک کاربران ناتوان آن‌ها را در خیابان‌ها همراهی کنند، این صندلی‌های چرخدار برقی همچنان برای عبور و مرور در بسیاری مکان‌ها بزرگ هستند و مشکلاتی را برای کاربران به وجود می‌آورند. در حالی که این محدودیت باعث آن شده تا بسیاری از کاربران به سمت استفاده از ویلچرهای برقی نروند و از همان ویلچرهای قدیمی خود استفاده کنند، حال جدیدترین محصول شرکت Whill، اعتمد به نفس کافی را به کاربران خواهد داد تا بتوانند با خیال آسوده به این طرف و آن طرف شهر بروند.

این ویلچر، به افراد مبتلا به اسکلروز و آسیب‌های نخاعی کمک می‌کند تا در داخل و بیرون منزل از آن استفاده کنند. کنت، مدیر بازاریابی محصولات این شرکت می‌گوید طراحی جدید طول می‌کشد تا نزد افرادی که از ویلچرهای قدیمی استفاده می‌کنند جا بیافتد. این دستگاه جمع و جور بوده و در سه حالت سرعت مختلف همراه با یک حالت ثابت کار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا