مکمل بنزین
گوناگونخبر

گم شدن بی‌ام‌و در پارکینگ و پیدا شدن آن بعد از شش ماه!

سرانجام، بی‌ام‌و بخت‌ برگشته‌ای که شش ماه تمام در یک پارکینگ واقع در انگلستان گم شده بود و با تنهایی دست‌ و پنجه نرم می‌کرد پیدا شد!

با چرخان همراه باشید.

در اتفاقی عجیب و کمیاب در انگلیس، فردی که بی‌ام‌و دوست خود را قرض گرفته و برای تماشای کنسرت به ورزشگاه اتحاد رفته بود، جای پارک خودرو را در پارکینگ طبقاتی فراموش کرد و شش ماه طول کشید تا خودرو پیدا شود‍!

راننده این بی‌ام‌و، خودرو را در پارکینگ یک سیتی‌سنتر پارک کرده و جای پارک را فراموش کرد و در نهایت هرچه تلاش کرد یادش نیامد که ماشین را کجا پارک کرده، این فرد و دوستانش روزهای بعد تمام پارکینگ‌های اطراف را جستجو کردند و در نهایت روز پنجم جستجو تسلیم شدند و دست از جستجو کشیدند.

گام بعدی ملاقات چند شرکت و شورای محلی بود تا با پرس‌ و جو از افراد مختلف این‌که کسی خودرو را دیده یا نه مشخص شود، اما این کار هم بی‌فایده بود.

اما در نهایت مالک خودرو دو ماه بعد در ماه اوت(مرداد) گم شدن یا سرقت آن را به پلیس گزارش کرد و ماموران پلیس چند روز پیش، بعد از گذشت 6 ماه، خودرو را پیدا کردند.

موضوع گم شدن بی‌‌ام‌و  مذکور به‌قدری عجیب است که حتی پلیس منچستر در توییتر خود آن را مورد تمسخر قرار داده و عنوان کرده چنین چیزی را تا به‌حال ندیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا