مکمل بنزین
گوناگونخبر

میشلن ادعا می‌کند تایر جدیدش بهترین است!

مایکلبن تایر جدید خود را با نام   Pilot Sport 4 S در نمایشگاه اتومبیل 2017 دیترویت معرفی کرد.

آخرین طرح Pilot Super Sport  موفق مایکلین برای وسابل نقله اسپرت و پرسرعت با عملکردی فوق‌العاده معرفی شد. به گفته او Pilot Sport 4 S بهترین مشخصه‌های بهترین تایر به ویژه Pilot Sport Cup 2 را در خود جای داده است، در نتیجه شما می‌توانید لذت‌بخش‌ترین سواری عمرتان را تجربه کنید. با استفاده از این تایر دقت فرمان افزایش می‌یابد و رانندگی با ثبات بیشتری همراه خواهد بود. از همه مهمتر اینکه چه زمین‌ خشک و یا خیس باشد، اتومبیل از حداکثر چسبندگی برخوردار است.

کمپانی تولید کننده بررسی تخصصی Pilot Sport 4 S را به شخص سومی در آلمان محول کرد و هدف قرار دادن این تایر جدید در مقابل رقیبان پرقدرت دیگر این تایر –بدون نام- بود. نتیجه این آزمون به موفقیت Pilot Sport 4 S در کسب رتبه اول ختم شد.

این تایر در سرعت (بالای 186 mph) امتیاز (Y) را به خود اختصاص داده و دارای گارانتی 30000 مایل است. Pilot Sport 4 S  با قیمت 233 دلار و سایز 35 –با عرض‌های 225 و 345 میلی‌متر و قطرهای 18 و 20 اینچ- از ماه مارس در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

مایکلین 29 سال متوالی اسپانسر اختصاصی تایر در نمایشگاه  اتومبیل 2017 دیترویت است. وی همچنین دو پورشه 911 ترمیم و اسپرت شده از Singer Vehicle Design لاس‌وگاس را نیز به نمایش گذاشته است.

Jean-Dominique Senard مدیرعامل شرکت مایکلین در کنفرانس NAIAS می‌گوید: زمانی که یک تولید کننده‌ بهترین اتومبیل را طراحی می‌کند، بدون معطلی تایرهای Pilot مایکلین بر روی آنها نصب می‌شود. Pilot Sport 4 S  بهترین نسل بعدی خط تولید Pilot خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا