مکمل بنزین
شرایط فروش

اعلام شرایط پیش فروش ساندرو استپ وی

شرکت سایپا جدیدترین شرایط پیش فروش اینترنتی ساندرو استپ‌وی را اعلام کرده است. براساس اعلام سایپا؛ پیش فروش خودروی مذکور از ساعت 11 روز یکشنبه، مورخ 95/11/24 و به شکل اینترنتی آغاز خواهد شد.

STEPWAY-6

علاقه‌مندان برای پیش خرید نسخه اتوماتیک و دنده‌ای خودروی ساندرو استپ‌وی، باید در زمان ثبت نام اولیه؛ به ترتیب مبلغ 26 و 23 میلیون تومان پرداخت کرده و مابقی مبلغ را در زمان صدور دعوتنامه (فروردین تا تیر 96 – به انتخاب مشتری) پرداخت کنند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های‌ مجاز شرکت سایپا  و یا وبسایت این شرکت مراجعه کنند.

جهت نمایش عکس در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید:

4-FND

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. متاسفانه بعد از اعلام پیش فروش بازار سیاه توسط نمایندگی های شهرستان ها درست شدن که خواهان خرید بودم موفق نشدم این در حالی است کنه حواله ها خرید فروش میشه نه کار سایپا درست بود نه نمایندگی ها

    1. چی بگیم، این مردم لایق بهترینها هستن، اما افسوس وصد افسوس

  2. در پایان مرحله ثبت نام با پیام همه فیلدها باید به زبان فارسی نوشته شوند مواجه شدم در صورتی که به جز ایمیل همه قسمت ها فارسی بود

  3. این یک خودروی رده خارج تولید کمپانی داچیای رومانی هست که جهت عرضه به پایینترین قشر درامدی در اروپا عرضه می شود. باعث تعجب است که این همه خودروهای خوب مانده اند و خودروسازان داخلی مدل رده خارج آن را مونتاژ و با قیمت بسیار بالا عرضه می کنند! مردم هم جهت خرید صف می کشند! قیمت مدل ۲۰۱۷ این خودرو حدود ۶ هزار یورو در اروپاست. یعنی چیزی حدود ۲۴ میلیون تومان. چون در ایران نسل قدیمی این خودرو عرضه میشود قیمتش باید کمتر از ۱۵ میلیون باشد.

  4. تو ایران چی به قیمتش فروخته شده که ما اینو بگیم
    همه ماشین هامون حیلی وقته از رده جهانی خارجه جوونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا