Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کمپانی مرسدس خودروهای AMG را تبدیل به مدل‌های EQ می‌کند!

کمپانی مرسدس بنز تصمیم گرفته مدل‌های برند AMG (یکی از زیرمجموعه‌های مرسدس) را به عنوان مدل‌های خانواده EQ بسازد. سال گذشته، خانواده EQ از این برند آلمانی، نسل بعدی وسایل نقلیه تولیدی این کارخانه معرفی شدند. هدف ساخت این خودروهای تمام برقی توسط مرسدس رقابت با محصولات تسلا اعلام شده بود.

Mercedes Electric AMG -2

اوایل سال میلادی جاری، سرپرست ارشد قسمت بازاریابی مرسدس در مصاحبه با مجله Autocar گفت:

خودروهای شرکت مرسدس AMG همیشه قدرت و کارایی بالایی در رانندگی داشته و دارند و توانسته‌اند تجربه خوب رانندگی را به مشتریان عرضه کنند؛ بنابراین با توجه به جایگاه و موقعیت خوب محصولات این شرکت، می‌توان امیدوار بود که مدل‌های برقی این خودروها هم بتوانند همچنان طرفداران زیادی پیدا کنند. در آینده نزدیک شما می‌توانید در کنار خودروهای برقی مرسدس، خودروهای تمام برقی مرسدس AMG را هم در بازار ببینید.

Mercedes Electric AMG -6

سال گذشته هم توبیاس موئرس «رئیس مرسدس AMG» خبر برنامه‌ریزی تولید خودروی سوپراسپرت اس‌ال‌اس تمام برقی را به عنوان نسل بعدی خودروهای AMG تایید کرده بود. این خودروی سوپر لوکس و اسپرت از سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون در خط تولید این کارخانه قرار دارد. با ساخت نسخه تمام برقی این خودرو می‌توان گفت مرسدس توانایی تسخیر بازار اتومبیل‌های سبز را بدست خواهد آورد. البته برای به اجرا درآمدن و به سرانجام رسیدن آن زمان زیادی لازم است. نظر شما چیست؟ آیا امسال هم تسلا در بازار خودروهای برقی بی‌رقیب می‌ماند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.