مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل بعدی سوپرخودروهای مک‌لارن را بشناسید!

نسل بعدی سوپرسری‌های مکلارن به موتور 4 لیتری 8 سیلند مجهز خواهند بود.

پیش از برپایی نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو، مکلارن جزئیاتی را در‌ رابطه با نسل بعدی سوپر‌ سری‌هایش منتشر کرد.

سوپرخودروهای آینده مک‌لارن با موتور‌های 4 لیتری 8 سیلندر توربوشارژ دوگانه خودنمایی خواهند کرد. برای آن‌هایی که با موتور‌های 8 سیلندر مدرن مک‌لارن آشنایی ندارند، باید بگوییم که موتورهای سری جدید، نسبت به موتور 3.8 لیتری 8 سیلندر که در مک‌لارن 650s دیده‌ایم 0.2 لیتر افزایش داشته‌اند.

مکلارن650S
مک‌لارن650S

مک‌لارن نمونه رسمی و نهایی را در اولین روز از نمایشگاه ژنو در معرض دید همگانی قرار خواهد داد و همچنین اعلام کرده‌ است، خودروهای نسل بعدی، یک چهارم مایل؛ برابر با 400 متر را در عرض 10.3 ثانیه طی خواهندکرد و شتاب 0 تا 200 کیلومتر در ساعت آن، 7.8 ثانیه است.

در حال حاضر این خودرو، قدرتمند‌ترین خودرو مک‌لارن در نمایندگی‌های آن است.

باید یادآور شویم، نمونه‌های مک‌لارن p1 با پیشرانه 903 اسب‌بخار، مدت ها پیش به فروش رسیده‌اند.

مکلارنP1
مک‌لارنP1

تغذیه و پرکردن موتور جدید 4 لیتری 8 سیلندر، توسط یک جفت توربوشارژ twin-scroll با اینرسی بسیار پایین انجام می‌شود. این توربوشارژهای جدید، با سرعت بیشتری دور برمی‌دارند و وقفه‌های کمتری ایجاد می‌کنند. اما مکلارن اذعان دارد، تا زمانی که پشت فرمانش ننشینیم، درکش‌ نخواهیم کرد.

مکلارن همچنین سیستم اگزوز را توسعه داده است؛ بدین معنا که صدای واضح و جانانه‌تری نسبت به خودرو‌های کنونی تولید می‌کند. آیا شما هم مثل ما منتظر میزان قدرت تولیدی آن هستید؟ مکلارن، جزئیات بیشتری از عملکرد و موتور خودرو را، 17 اسفند، دو روز پیش از برپایی نمایشگاه ژنو منتشر خواهد‌کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا