مکمل بنزین
شرایط فروش

ایران خودرو پیش فروش تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک را آغاز کرد!

گروه صنعتی ایران خودرو طبق بخشنامه ۳۷۵۰ شرایط پیش فروش عادی اسفند ماه ۱۳۹۵ تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک را شروع کرده است. این بخشنامه دو گزینه را پیش روی متقاضیان می‌گذارد. از ویژگی‌های مشترک این دو گزینه سود مشارکت و سود انصراف سالانه به ترتیب ۲۴ و ۲۱ درصد است و خودروی خریداری شده دارای بیمه شخص ثالث خواهد بود. رنگ‌های سفید پرشین، مشکی پرشین متالیک و نقره‌ای پرشین متالیک برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است و هر مشتری می‌تواند به تعداد نامحدودی تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک را خریداری کند.

بیشتر بخوانید:

در گزینه اول این طرح متقاضی ۲۳ میلیون تومان پیش‌پرداخت در زمان ثبت‌نام باید پرداخت کند و می‌تواند خودرو را در شهریور سال ۱۳۹۶ دریافت کند. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت ایران خودرو، سود تاخیر به ازای مبلغ پرداختی مشتری ۱۲ درصد سالیانه پرداخت خواهد شد. مشتریان تنها از روش اینترنتی می‌توانند این خودرو را بخرند و پس از ثبت‌نام و واریز وجه، از نمایندگی معین شده فرم قرارداد خود را با مهر و امضای نمایندگی دریافت خواهند کرد.eyb3utya13

در گزینه دوم متقاضیان در هنگام ثبت‌نام ۱۶ میلیون تومان پیش‌پرداخت باید بپردازند و در مراحل بعدی ودیعه دوم را می‌توانند از مرداد ماه سال آینده (به مدت ۱۰ روز) به مبلغ ۷ میلیون تومان بپردازند و موعد تحویل تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک آن‌ها مهر ماه ۹۶ خواهد بود، باقی‌مانده مبلغ بر اساس قیمت روز خودرو تندر ۹۰ پلاس تعیین خواهد شد. باید خاطر نشان کنیم که هنگام ثبت‌نام اینترنتی این خودرو، گروه ایران خودرو تجهیزات اصلی تندر ۹۰ پلاس را کامل آورده است. بهتر است که این تجهیزات اصلی را در فرم قرارداد خود کنترل کنید تا به مشکلی در آینده برنخورید. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باه!!! چقدر زشت تر شده…. واقعا کی میاد پول بده به یه ماشین با یه کیفیت و ظاهر زشت تر؟! همون L90 معمولی بهتره …

    اینجوری هیچوقت صنعت خودرو تو ایران با چنین وضعی پیشرقت نخواهد کرد.

    متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا