مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندرهای جدید بوگاتی Vision Gran Turismo را ببینید

بوگاتی  Vision Gran Turismo  که برای یکی از بازی‌های مشهور ویدیویی پلی‎‌استیشن ساخته شده است، پیش از رونمایی عمومی خود در دوسالانه بین‌المللی فرانکفورت، به‌نمایش درآمد.

با الهام از موفقیت‌های این برند فرانسوی در مسابقات ماشین‌سواری در سال‌های 1920 تا 1930 میلادی، این «پروژه مجازی» به یک نمونه واقعی برای نمایش در دوسالانه فرانکفورت، بدل شده است.

طراحی این ماشین، تاحد زیادی براساس طراحی ویرون صورت گرفته است اما ممکن است طراحی آن، بخشی از زبان طراحی چیرون جدید را که 2.5 میلیون دلار ارزش دارد، نشان دهد.

بوگاتی  Vision Gran Turismo در رنگ آبی پوشانده شده اما طراحی آن، براساس تحقیقات دقیق آیرودینامیکی و فناوری real racing صورت گرفته است. طراحان آن با توجه به جزئیات کوچک، Vision GT را به یک نمونه موفق در تاریخ بوگاتی تبدیل کرده‌اند.

در طراحی جلوی آن، همانند امضای همیشگی بوگاتی، شاهد قسمتی مشبک به شکل نعل اسب هستیم و در کنار این قسمت مشبک، مجموعا 8 چراغ جلو خودنمایی می‌کند. باله مرکزی بوگاتی Vision GT، به‌طراحی خودروی Type 57 Atlantic اشاره دارد. از رندرها، می‌توان فهمید که در ساخت این خودرو از مقدار زیادی فیبرکربن استفاده خواهد شد.

رئیس تیم طراحی بوگاتی، Achim Anscheidt می‌گوید:

در بوگاتی ویرون، ما یک سوپر اسپرت را توسعه داده‌ایم که دو ویژگی زیبایی و کارآیی یک ماشین را با یکدیگر متحد کرده است.

وی همچنین با اشاره به Vision GT، ادامه می‌دهد:

بوگاتی Vision Gran Turismo، مظهر عملکرد و کارآیی فوق‌العاده است. این (ماشین)، یک طراحی رادیکال و خاص دارد. این یک بوگاتی اصیل برای مسیر مسابقه‌های مجازی (اشاره به بازی مشهور ویدیویی) است نه برای خیابان.

Achim در آخر، می‌افزاید:

اینکه گروه هدف به‌طور اتفاقی از 450 صاحب ویرون به چندین میلیون طرفدار، گیمر و هنردوست افزایش پیدا می‌کند، یک موضوع بسیار هیجان‌انگیز است. با این پروژه، بسیار سرگرم شده‌ایم.

تصاویر زنده بوگاتی Vision GT را می‌توانید در تاریخ ۱۵ سپتامبر از همین سایت، مشاهده فرمایید. لازم به‌ذکر است گیمرها می‌توانند این خودرو را چند روز پس از معرفی، دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا