مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی‌ام‌و در مسابقات فرمول E ثبت نام کرد!

به تازگی کمپانی بی‌ام‌و اعلام کرده در مسابقات فرمول E سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی حضور پیدا خواهد کرد. بخش خودروهای اسپرت این کارخانه آلمانی با همکاری گروه MS Amlin Andretti (جمعی از رانندگان باتجربه در مسابقات فرمول E) در فصل پنجم مسابقات فرمول E حضور به عمل خواهد رساند. دو خودروی بی‌ام‌و i و بی‌ام‌و M به عنوان خودروهای نماینده این خودروساز در این مسابقات شرکت داده می‌شوند.

BMW-X5-xDrive40e-profile-charging

همکاری با گروه MS Amlin Andretti شامل به اشتراک‌گذاری منابع و کار کردن در بخش‌های مهندسی خودروها می‌شود و از همین فصل جاری مسابقات این همکاری برای آشنایی بیشتر شروع می‌گردد. کمپانی بی‌ام‌و قصد حضور بیشتر در خودروهای تک سرنشین تمام برقی را دارد.

ژان مارکاردات «سرپرست بخش خودروهای اسپرت بی‌ام‌و» در مصاحبه‌ای با مجله خبری motortrend اعلام کرد تیم بی‌ام‌و آماده شرکت در فصل پنجم مسابقات فرمول E می‌شود و این خودروسازی در مونیخ آلمان در حال کار برای روی توسعه دادن و قوی‌تر کردن پیشرانه خودروهای برقی این مسابقات است.

2017-BMW-i3-with-i8-Supercar

خودروهای بی‌ام‌و i از جمله مدل i8 در فصل اول مسابقات فرمول E به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته بودند تا ایمنی این خودروها بررسی شوند. از سوی دیگر مدل i3 به عنوان خودروی سیار پزشکی و داوران این مسابقات مورد استفاده قرار گرفته بود.

به تازگی کمپانی بی‌ام‌و با ساخت خودروی جدید تمام برقی بی‌ام‌و X5 xDrive40e، قصد دارد که این خودرو را به عنوان خودروی پشتیبان در مسابقات فرمول E مد نظر قرار بدهد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا