مکمل بنزین
گوناگونخبر

بوگاتی شیرون پلیس فرانسه رویت شد!

چند روز پیش خبر پیوستن یک دستگاه لامبورگینی هوراکان به پلیس ایتالیا سر و صدای زیادی به پا کرد. از سوی دیگر پلیس‌های ابوظبی با داشتن رولز رویس فانتوم، آلمان‌ها با سری‌های پورشه ۹۱۱ که نسخه خاص پلیس این کشور می‌شود، دبی با داشتن مک‌لارن، لامبورگینی و فراری در جرگه پلیس‌هایی هستند که خودروهای اسپرت و لوکس جهان را در اختیار دارند. پلیس فرانسه تا به امروز خودروهای لوکس و اسپرتی در دست نداشت و بیشتر ژاندارمری‌های این کشور مجهز به خودروهای سوبارو WRX و رنو مگان RS بودند ولی به تازگی خبر پیوستن خودروی بوگاتی شیرون به ژاندارمری ملی (پلیس فرانسه) سر و سامانی به این ارگان دولتی کشور داده است.

بیشتر بخوانید:

این خودروی سوپر اسپرت با قدرت ۱۴۷۹ اسب بخار در اختیار پلیس فرانسه قرار گرفته که می‌تواند مجرمان و خلافکاران را در کمترین زمان ممکن دستگیر کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها ۲.۳ ثانیه است و ۰ تا ۲۰۰ را در ۶.۵ ثانیه می‌گیرد. با توجه به خصوصیات قوی و باکیفیت این خودرو باید گفت که اضافه کردن ۶ دستگاه خودروی پورشه یا فراری‌های ۱۲ سیلندری پیش این خودروی سوپر اسپرت کم می‌آورند.bugati2

تنها دو تصویر از جلو و پشت از این خودروی پلیس منتشر شده که نشان از تغییرات جزئی می‌دهد بر روی درب‌های این خودرو بزرگ «ژاندارمری» نوشته شده و نوارهای زرد رنگ در جلوی این خودرو و روی کاپوت و درب صندوق عقب کاملا مشهود است. بر روی سقف بوگاتی شیرون آژیر و چراغ‌های مخصوص پلیس نصب شده که هماهنگی با LEDهای به کار گرفته شده در چراغ‌های جلو و عقب خودرو دارند. تنها دو روز است که این خودرو به ژاندارمری فرانسه پیوسته ولی تا به امروز توانسته چشم‌های زیادی را به خود جلب کند. به نظر شما آیا نوبت به ناوگان پلیس کشور ما نرسیده تا سر و سامانی به خودروهای پلیس بدهد؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اره حتما به مام میرسه
    اون موقع ک بنز دادن هزار تا انتقاد مفت و بیجا از ایشون شد
    چه برسه به این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا