مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا رنو مگان RS مدل ۲۰۱۸ پنجم خرداد ماه رونمایی خواهد شد؟!

هفته پیش رنو اسپرت تیزر ویدیویی درباره مگان RS جدید را به دلیل جشن گرفتن یک میلیون طرفدار در فیس‌بوک منتشر کرد، اما در این تیزر تمام خودرو زیر کاوری پوشانده شده بود و هیچ اشاره‌ای به تاریخ رونمایی نمی‌شد ولی در این تیزر اعلام شد که این خودروی هاچ‌بک به زودی در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی خواهد شد. در ابتدا بسیاری از کارشناسان تاریخ رونمایی رنو مگان RS را نمایشگاه خودرو فرانکفورت در پاییز امسال پیش‌بینی کردند ولی بنا به گزارش منتشر شده توسط کارشناسان وب‌سایت Motor1 تاریخ رونمایی از این خودرو بسیار زودتر از تاریخ پیش‌بینی شده خواهد بود.

جدول زمانی مسابقات گراند پری فرمول یک در موناکو به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد ۲۶ مه (پنجم خرداد ماه) بین ساعت ۱۲:۵۰ الی ۱۳:۲۰ به وقت محلی برنامه تیم اسپرت رنو است که معرفی مدل خودروی جدید اسپرت را دارند. این بدان معناست که مدل RS مگان جدید می‌تواند جای مدل‌های قدیمی رنو مگان در این مسابقات را بگیرد.2018-renault-megane-rs-spy-photo

انتظار می‌رود که این خودروی اسپرت هم مانند مدل‌های قبلی دیفرانسیل جلو باشد و در دو نسخه جعبه دنده اتوماتیک و دستی وارد بازار شود. از لحاظ پیشرانه حدس زده می‌شود این خودرو مجهز به موتور توربوشارژ ۱.۸ لیتری باشد که در خودروی آلپاین A110 نیز به کار گرفته شده است و یا می‌تواند گنجایش بیشتری تا ۲.۰ لیتر را هم داشته باشد، در کنار این پیشرانه باید انتظار داشت قدرت خروجی مگان RS چیزی حدود ۳۰۰ اسب بخار باشد. بعضی از شایعات جدید اعلام کرده‌اند که این خودرو می‌تواند سیستم فرمان‌پذیری چهار چرخ با نام 4Control را داشته باشد.2018-renault-megane-rs-spy-photo-2

به علاوه به احتمال خیلی زیاد رنو مگان RS مدل ۲۰۱۸ در مسابقات فرمول یک موناکو در خرداد ماه دیده خواهد شد و بعد از آن نسخه شهری آن در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در پاییز امسال به نمایش درخواهد آمد و اوایل سال آینده میلادی وارد بازار جهانی می‌شود. یکی از دلایل رونمایی این خودرو در این تاریخ، رونمایی کانسپت رنو کلیو RS 16 در مسابقات گرند پری موناکو در سال گذشته میلادی بود و بعد از آن این کارخانه فرانسوی این خودرو را در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش گذاشت. متاسفانه نسخه سوپرمینی رنو مگان RS به خط تولید نخواهد رسید زیرا این کمپانی تصمیم به تولید پیشرانه‌هایی یکسان برای مگان و آلپاین تیپ کوپه گرفته است. برای خبرهای بیشتر از محصولات کارخانه رنو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا