مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از کامپکت جدید مرسدس‌بنز در چین!

مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودروی شانگهای چین، عضو جدید خانواده خودروهای کامپکت خود را معرفی می‌کند. یکی از مدیران مرسدس‌بنز به نام Marco Ebler در جریان یک نشست خبری در مجارستان اعلام کرده است که کمپانی مرسدس‌بنز خودروهای کامپکت خود را از پنج مدل فعلی، به هشت مدل جدید ارتقاء خواهد داد.

پنج خودروی کامپکت مرسدس‌بنز شامل  A-Class، B-Class ، CLA-Class sedan ، CLA Shooting Brake و GLA-Class هستند؛ که در میان آنها فقط مدل‌های CLA sedan و GLA در ایالات‌متحده آمریکا به فروش می‌رسند.

mercedes-benz-aesthetics-a-sculpture

تولید و عرضه خودروهای مذکور یک موفقیت بزرگ برای مرسدس‌بنز بود. این کمپانی از سال 2012 تاکنون بیش از 2 میلیون دستگاه از آنها را فروخته  و با جذب مشتریان جدید بازار را فتح کرده است. از بین 5 خودروی مذکور، مدل A-Class بیشتر مورد توجه مشتریان مرسدس‌بنز قرار گرفته و سبب شهرت جهانی مرسدس در میان جوانان شده است.

مرسدس‌بنز بارها اقدام به بروزرسانی خودروهای کامپکت خود کرده است. برای مثال در سال 2016 مدل‌های CLA-Class sedan و CLA Shooting Brake بروزرسانی شده و ما در نمایشگاه دیترویت شاهد یک بروزرسانی گسترده در مدل GLA-Class بودیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا