مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش فوری اقساطی ام وی ام 315H جدید شروع شد!

شرکت مدیران خودرو به مناسبت ولادت امام علی (ع) شرایط فروش اقساطی خودروی ام وی ام 315H جدید را اعلام کردند که از مورخ ۲۰ فروردین ماه اجرایی شده و با توجه به تعداد خودروهای موجود این شرایط وجود خواهد داشت و به محض تکمیل ظفیت دیگر متقاضیان قادر به ثبت‌نام از طریق اینترنت نخواهند بود. این شرکت سعی کرده تا گزینه‌های مختلف و متنوع را برای مشتریان خود ارائه کند. قیمت این خودرو ۴۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده که متقاضیان می‌توانند ام وی ام 315H هاچ‌بک را با اقساط ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماهه خریداری کنند.51665_chery-fulwin2-2013-015-800x800

در زمان ثبت‌نام خریداران ۱۵ درصد قیمت خودرو (حدود ۷ میلیون تومان) را باید پرداخت کنند. مدیران خودرو تا ۶۵ درصد قیمت خودرو به مشتریان وام می‌دهد و نرخ بهره را با توجه به تعداد اقساط از ۱۰ الی ۱۹ درصد در نظر می‌گیرد. تحویل این خودروها فوری است. با توجه به شرایط فروش سند خودرو تا پرداخت تمام اقساط در رهن باقی خواهد ماند ولی در این روش ثبت نام امکان صلح برای مشتریان گرامی نیز فراهم شده است. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مدیران خودرو و یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا