مکمل بنزین
شرایط فروش

تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک با ۱۶ میلیون تومان پیش‌فروش شد!

گروه صنعتی ایران خودرو خودروی تندر ۹۰ پلاس را طبق بخشنامه ۳۷۷۱ برای فروردین ماه سال ۹۶ پیش فروش کرده است. متقاضیان خرید این خودرو دو گزینه پیش رو دارند: ۱) می‌توانند در پیش‌ پرداخت اول ۱۶ میلیون تومان بپردازند و در ودیعه دوم که در مرداد ماه خواهد بود با پرداخت ۷ میلیون تومان دیگر این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک در مهر ماه سال جاری خواهد بود. ۲) می‌توانند در هنگام ثبت‌نام ۲۳ میلیون تومان به صورت اینترنتی پرداخت کرده و خودرویشان را شهریور ماه دریافت کنند. این خودرو دارای بیمه شخص ثالث است و سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب ۲۴ و ۲۱ درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تجهیزات اصلی که ایران خودرو برای تندر ۹۰ پلاس در نظر گرفته شامل پک لوک، ترمز ای بی اس (ABS)، کفپوش موکتی، ۲ عدد کیسه هوا، چراغهای جلو و عقب جدید، کمربند سه نقطه‌ای، زیرسری عقب (سه تا برای سرنشینان)، جلو پنجره و سپر جلو جدید، طرح تودوزی جدید، رادیو پخش با USB و هندزفری موبایل، تنظیم ارتفاع غربیلک فرمان، سپر عقب جدید، داشبورد و رودری‌های جدید، تریم داخلی مشکی، قطعات دکوراتیو کرومی و آیینه‌های جانبی طرح جدید خواهند بود و در صورتی که هر کدام از این تجهیزات خراب یا مفقود باشند، ایران خودرو تضمین پرداخت خسارات را خواهد داد. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، ۱۲ درصد سود سالیانه به مشتریان پرداخت خواهد شد. متقاضیان محترم برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

  سرگذشت تندر 90 (L90)؛ خودرویی که قرار بود جانشین پیکان شود!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. درود . اقا شاید جاش نباشه اما من یه مشکل دارم!

    ما یه تندر ۹۰ عادی پیش خرید کردیم که واسه آذر ماه تقریبا بود…
    بایدم ۶ ماه صبر میکردیم تا بدن ماشینو یعنی تا ۳۱ خرداد۹۶…
    امروز بهم زنگ زدن گفتن تندر گرون شده و باید ۱۳۵۰۰۰۰تومن دیگه بریزی علاوه بر اینکه ماشینت تاخیر ۲ ماهه(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) داره … عوضش سودشو میدیم!
    الان من هیچ کاری نمیتونم بکنم؟ من این همه مدت (۲ماه) نمیتونم صبر کنم!
    گرونم که شده من همه دارو ندارمو ریختم! هیچ راهی نداره که زودتر بدن ماشینو؟
    خیلی ظالمانس! ۴۰ تومن بریزی ۲ ماهم تاخیر! جواب بدین لطفا

    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا