مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش نقدی و اقساطی سوزوکی گراند ویتارا فیس‌لیفت اتوماتیک شروع شد!

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت اعیاد رجب و شعبان جشنواره فروش محصولات خود را شروع کرده است. در این جشنواره هشت طرح متنوع ارائه شده است. یکی از طرح‌های معرفی شده فروش نقدی و اقساطی خودرو سوزوکی گراند ویتارا فیس‌لیفت اتوماتیک است. این طرح از سوم ماه جاری شروع شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. سه رنگ خودرو سوزوکی شامل سفید، مشکی و خاکستری در این طرح فروش به مشتریان ارائه شده است.

متقاضیان خرید نقدی این خودرو اتومات می‌توانند با پرداخت اینترنتی معادل ۱۳۹ میلیون و ۹۸۱۹۰۰ تومان سوزوکی گراند ویتارا جدید با آپشن اتوماتیک را خریداری کنند و تا ۳۰ روز بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر خودرویشان را تحویل بگیرند. در این بخشنامه خودرو دارای بیمه شخص ثالث نیز است و هیچ محدودیتی در تعداد خرید خودرو وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

در طرح پیش فروش این خودرو نیز دو گزینه پیش روی متقاضیان قرار داده شده است که در گزینه اول با پرداخت ۶۵ میلیون تومان می‌توانید خودرو را خریداری کنید و یا در گزینه دوم شما می‌توانید در پرداخت اول همزمان با ثبت نام ۵۰ میلیون تومان را بپردازید و مرداد ماه سال جاری ۱۵ میلیون باقی مانده را پرداخت کنید. متقاضیانی که گزینه اول را انتخاب می‌کنند می‌توانند خودروهایشان را در مهر ماه و متقاضیان گزینه دوم می‌توانند خودرویشان را در آبان ماه سال جاری تحویل بگیرند. مابقی قیمت خودرو را متقاضیان می‌توانند در طی ۶ الی ۳۶ ماه قسطی پرداخت کنند.suzuki-2

تجهیزات اصلی ارائه شده برای سوزوکی گراند ویتارا فیس‌لیفت اتوماتیک شامل سقف سان روف، ترمز ABS، ایموبیلایزر، هشدار دهنده موانع عقب، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، غربیلک فرمان چرمی، کفپوش موکتی، ۶ عدد کیسه هوا، مولتی مدیا به همراه مسیریاب، آینه‌های برقی تاشونده راهنمادار، نمایشگرهای LCD سرنشینان عقب، زه کرومی شیشه‌ درب‌ها، جلو پنجره و سپر جلو جدید و روکش چرمی صندلی‌هاست.

سود مشارکت و سود انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۲۴ و ۲۱ درصد خواهد بود و درصورت تاخیر در تحویل خودرو ۱۲ درصد سود سالیانه از سوی این گروه صنعتی به مشتریان پرداخت خواهد شد. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا