مکمل بنزین
گوناگونخبر

D70 یک کانسپت جذاب از سوی سنوا معرفی شد

سنوا محصول جدید خود را در نمایشگاه شانگهای به معرض نمایش گذاشت و پسوند کانسپت را برای آن انتخاب کرد، این در حالیست که بنظر می‌رسد این خودرو به مرحله تولید بسیار نزدیک شده است. کانسپت جدید سنوا که با نام OFFspace D70 معرفی شده، بنظر می‌رسد برای رقابت با خودروهای سدان کره‌ای، گزینه خوبی باشد. D70 با برآمدگی کاپوت کم و طراحی اسپورت بسیار شبیه به محصولات ساب بوده و یاد این خودروها را در ذهن زنده می‌کند.

senova-d70-offspace-4

بنظر نمی‌رسد که D70 پلتفرم جدیدی داشته باشد و این خودرو با پیشرانه‌های 1.8 توربو، 2.0 توربو و 2.3 توربو عرضه خواهند شد که ۲ موتور از این لیست مربوط به پیشرانه‌های قدیمی ساب می‌شوند. در داخل کابین با بهره‌گیری از چرم معمولی و براق، صحنه جالبی پدید آمده و شما یک فضای زیبا را مشاهده خواهید کرد که چاره‌ای جزء دوست داشتن آن نخواهید داشت. در بخش وسط داشبورد و جایی که بخش کنترل حالات گیربکس قرار داده شده، نمایش آب‌و هوا و سایر اطلاعات خودرو به‌صورت دیجیتالی و زیبا گنجانده شده.

senova-d70-offspace-3

نوع قرارگیری صفحه‌نمایش در کابین نیز بسیار زیبا بوده و جزئیات دوست‌داشتنی فراوانی دارد اما قرار دادن دکمه فلاشر در این قسمت چندان منطقی نیست. نسخه تولیدی این خودرو در نمایشگاه پکن سال ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته خواهد شد. سنوا D70، یک سدان لوکس و اسپورت بوده که نمایش آن غافلگیرانه بود و عده کثیری را به‌خود جذب کرد. بدون شک این خودرو توان کسب موفقیت در بازارهای جهانی را نیز دارد.

senova-d70-offspace-8

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سنوا مال کجاست؟؟من اولین بار میشنوم لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا