مکمل بنزین
گوناگونخبر

فروش مجدد خودروهای دیزلی فولکس‌واگن در آمریکا

آغاز فروش مجدد محصولات دیزلی فولکس‌واگن در ایالات متحده آمریکا پس از رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی این کمپانی در سپتامبر 2015 از ماه پیش از سر گرفته شده است.

خانم Jeannine Ginivan به عنوان سخنگوی  فولکس‌واگن گفته است که پس از اتفاقات سال2015؛ نقص موجود در خودروهای دیزلی را از بین برده ‌ و مقدار انتشار گازهای گلخانه‌ای در محصولات دیزلی را کاهش داده‌ایم. فولکس‌واگن دوباره برگشته و 12 درصد از میزان فروش خودروهای دیزلی در ماه گذشته را به خود اختصاص داده است.

volkswagen-badge-grille-passat-us

این کمپانی در ماه گذشته 3196 دستگاه خودروی دیزلی جدید تولید کرده و میزان فروش محصولاتش در ماه آوریل 4.7 درصد بوده و این میزان فروش نسبت به آوریل سال 2016 میلادی 1.6 درصد رشد داشته است.

آژانس حفاظت محیط زیست ایالات‌متحده آمریکا و انجمن هوای کالیفرینا، فولکس‌واگن را مجبور به پرداخت جریمه بابت تولید 475 هزار خودروی 2 لیتری معیوب دیزلی کرده است. فولکس‌واگن امیدوار است که با جلب نظر مشتریان از دست رفته خود بیش از 238 هزار خودروی دیزلی جدید تولید کند.

فولکس‌واگن خودروهای دیزلی جدیدی را تولید کرده است؛ اما این کمپانی میلی برای عرضه خودروهای جدید خود در آمریکا ندارد و بیشتر برای تولید و عرضه محصولات الکتریکی در تلاش می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا