مکمل بنزین
خبر

فولکس واگن تایید کرد: تیگوان 2017 در 24 شهریور معرفی خواهد شد

گفته می‌شود که فولکس واگن در حال آماده سازی خود برای معرفی نسخه جدید یک شاسی بلند با نام تیگوان است که البته چندی پیش نیز عکس‌هایی از آن در حین تصویر برداری منتشر شده بود و اکنون تقریبا مطمئن هستیم که چنین محصولی به زودی معرفی خواهد شد.

2017-VW-Tiguan-

حال فولکس واگن رسما تایید کرده است که تیگوان جدید در نمایشگاه فرانکفورت موتور در 15 سپتامبر (24 شهریور) معرفی خواهد شد و البته شاید جالب باشد که بدانید نسخه قبلی این محصول در سال 2007 و البته در چنین روزی معرفی شد و در این مدت نیز فولکس واگن حدود 2.64 میلیون دستگاه تیگوان به فروش رسانده که 1.6 میلیون دستگاه از آن در کارخانه Wolfsburg آلمان تولید شده است و سایر تولیدات نیز در کارخانه‌های روسیه و چین به ثمر نشسته‌اند.

2017-VW-Tiguan-Carscoops10

تیگوان 2017 از یک طراحی ساده و البته زیبا بهره می‌برد که بر اساس پلتفرم جدید MWB ساخته شده که البته ظاهر جدی و مجلل آن نیز جذبه خاصی به وی می‌بخشد. انتظار می‌رود که تیگوان جدید با یک توربو شارژر ویژه و موتور بنزین و دیزلی 4 سیلندر عرضه شود که توسط فولکس واگن ساخته شده. البته باید انتظار یک نسخه هیبریدی (برقی) را نیز داشته باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول را مشاهده نمایید.

2017-VW-Tiguan-Carscoops4 2017-VW-Tiguan-Carscoops5 2017-VW-Tiguan-Carscoops7 2017-VW-Tiguan-Carscoops6 2017-VW-Tiguan-Carscoops8 2017-VW-Tiguan-Carscoops9

 

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا