مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

با بهترین مینی ون‌های جهان آشنا شوید

روزانه خودرو‌های بسیار زیادی تولید می‌شود اما در این بین تنها برخی از آن‌ها می‌توانند مورد توجه گسترده مردم قرار بگیرند و البته این موضوع در انواع کلاس‌های خودرو به چشم می‌خورد و اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا سری به خیابان‌های دنیا بزنیم و با برترین مینی ون‌های جهان آشنا شویم.

1- هوندا ODYSSEY 2015

Honda-Odyssey-2015-car-Wallpapers-CarWallpapers-Honda-HondaOdyssey2015-Honda-http-carwallspaper-com-honda-odyssey-2015-car-wallpapers-

هوندا ODYSSEY 2015 یکی از بهترین مینی ون‌های جهان است که با وجود مشخصات بسیار خوب، قیمت مناسبی دارد و البته در زمینه مصرف سوخت نیز این محصول عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. شاید با جرات بتوان گفت که در حال حاضر ODYSSEY یکی از قابل اعتمادترین خودرو‌های جهان است که رانندگی بسیار دلنشینی دارد و سرنشینان نیز فضا و آسایش کافی دارند. از سایر قابلیت‌‌های این خودرو می‌توان به بلوتوث، هفت اسپیکر و… اشاره کرد. این محصول در حال حاضر 27.501 دلار قیمت دارد.

2- Chrysler Town & Country

2015-Chrysler-Town-and-Country

Town & Country یکی از بهترین مینی ون‌ها در جاده است که برای سال‌های متمادی توانسته این لقب را به همراه بکشد. این خودرو قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و البته مصرف سوخت آن نیز پایین است. این اتوموبیل از یک موتور V-6 استفاده می‌کند که نسبت به مینی ون‌های فعلی کمی پر سر و صداست. کرایسلر در ساخت قطعات داخلی این خودرو از بهترین مواد استفاده کرده است و دکوراسیون داخلی آن نیز از چرم است که در زمینه سیستم صوتی عملکرد مناسبی دارد و شاهد سنسور پارک و… در آن هستیم. این محصول در حال حاضر با قیمت 30.496 دلار به فروش می‌رسد.

3- تویوتا Sienna 2015

New-2015-Toyota-Sienna-Hybrid-Changes-Review

نسخه 2015 تویوتا Sienna یکی از بهترین مینی ون‌های حال حاضر جهان است که قیمت آن نیز مناسب بوده و همانند سایرین مصرف سوخت مناسبی دارد. تویوتا در این نسخه ظاهر خودرو را دست خوش تغییراتی کرده است تا بیشتر به دل کاربران بنشیند و این محصول از یک موتور V-6 بهره می‌برد که یک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته آن را یاری می‌کند. صندلی‌های ردیف دوم این خودرو تاشو هستند تا سرنشینان هرچه ساده‌تر به صندلی‌های ردیف سوم دسترسی داشته باشند. Sienna مجهز به صفحه نمایش لمسی، رادیو ماهواره‌ای، دکمه استارت و… است و کاربران می‌توانند آن را با پرداخت مبلغ 27.921 دلار خریداری کنند.

4- کیا Sedona 2015

2015-Kia-Sedona

در جایگاه چهارم از بهترین مینی ون‌های جهان، کیا سدونا 2015 قرار گرفته است که محصولی بسیار زیباست و با وجود اینکه کیا در زمینه مینی ون‌ها فعالیت چندانی ندارد اما به سادگی توانست به یکی از جایگاه‌های بالای جدول دست یابد. این خودرو مصرف سوخت مناسبی دارد و رانندگی با آن نیز بسیار لذت بخش است. التبه شاید بتوان گفت کیا در زمینه طراحی داخلی این محصول کمی زیاده روی کرده و شاهد برخی از قابلیت‌های بسیار پیشرفته در این بخش برای سرگرمی سرنشینان هستیم! این خودرو نیز از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد و سدونا 2015 از امکانات رفاهی‌ای نظیر جک اتوماتیک صندوق عقب، صفحه نمایش لمسی و… بهره می‌برد. این خودرو در حال حاضر 26.323 دلار قیمت دارد.

5- Dodge Grand Caravan 2015

2015-Dodge-Grand-Caravan-release-date

نسخه 2015 دوج گرند Caravan محصولی است بسیار خوش قیمت و البته کم مصرف که از یک موتور V-6 بهره می‌برد و جعبه دنده آن نیز شش سرعته دستی است و شاید بتوان گفت یکی از خاص‌ترین خودرو‌های حال حاضر است. این مینی ون به صورت استاندارد دارای سه ردیف صندلی بوده که صندلی‌های ردیف اول و دوم دارای قابلیت گرمکن هستند و از تجهیزات رفاهی مختلفی نظیر مانیتور برای سرنشینان و… بهره می‌برند و البته افراد برای خرید این محصول می‌بایست 22.353 دلار بپردازند.

6- نیسان Quest 2015

2015-Nissan-Quest

نسخه 2015 از نیسان Quest توانسته مقام ششم از این لیست را در اختیار بگیرد. این خودرو از استاندارد‌های بالای یک اتوموبیل مینی ون بهره می‌برد که توانسته محبوبیت قابل ملاحظه‌ای در مدتی کوتاه بین مردم به خود جذب کند. این محصول قیمتی در حد یک میان‌رده دارد و از یک موتور V-6 بهره می‌برد که می‌تواند قدرت و شتاب مناسبی را در اختیار راننده قرار دهد. این اتوموبیل نیز رانندگی راحتی دارد و از قابلیت‌های آن می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم صوتی قدرتمند اشاره کرد. شما برای خرید این محصول می‌بایست 26.852 دلار هزینه کنید.

7- مزدا Mazda5

2015-mazda-mazda5-4-1-

Mazda5 تنها مینی ونی است که کمپانی مزدا تولید کرده و البته یکی از بهترین مینی ون‌های بازار نیز به حساب می‌آید که قیمتی بسیار پایین دارد و مصرف سوخت آن نیز بسیار مناسب است. این خودرو از یک موتور V-4 بهره می‌برد و طراحی آن نیز به خوبی انجام شده و ظاهری اسپرت دارد. این محصول نیز از قابلیت‌های رفاهی بهره می‌برد و قیمتی در حدود 21.113 دلار دارد.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چرا این سبک ماشین ها رو وارد نمیکنن؟ فکر کنم فقط برا آمبولانس و مسافرکشی آورده باشن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا