مکمل بنزین
گوناگونخبر

تست خودرو شاسی‌بلند برلیانس V6 در چین

1

تصاویر مخفیانه امروز مربوط به خودرو برلیان/س وی6 است که به زودی وارد بازارخواهدشد. عکس­ها نشان از آمادگی کامل خودرو و ورود به بازارخودرو کشورچین در 3ماهه سوم سال 2017 دارد. این مدل قراراست خودرویی میانه بین برلیانس وی5 موجود و برلیانس وی7 که درآینده به بازارخواهد آمد، باشد. برلیانس خودشان را درمسیر خودروهای SUV (شاسی‌بلند) قرارداده­اند. آنها تولید خودروهای سدان و هاچبک را متوقف کرده و تنها برلیانس های شاسی‌بلند را روانه بازارخواهندکرد.

2

خیلی جالب است بدانید که یک برلیانس وی۷ نیز توی عکس و درسمت راست قراردارد که متاسفانه عکاس نتواسته به خوبی آن را شکارکند!

3

خودرو قرمز یک برلیانس وی۶ دیگر است. قدرت ماشین از موتور ۱.۵توربو و ۱۷۵ اسب بخار و یک موتور جدید ۱.۸توربو و ۱۸۰ اسب بخار گرفته می‌شود. همچنین شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک نیز برای این خودرو تعبیه شده‌است.

4

شیشه عقب خودرو ازشیشه پشتی بیشتر شاسی‌بلند های چینی بزرگتراست. آرم بزرگ برلیانس نیز دروسط صندوق عقب و بین چراغ‌ها قراردارد. سپر به همراه گل‌گیر آن به صورت خیلی‌بد اگزوزهارا درخود قرارداده است. آنها خیلی کوچک به‌نظرمی‌رسند.

5

خوشبختانه، چراغ­های عقب به خوبی کار می‌کنند.

محمد رضوان پور

دانشجوی ارشد مهندسی شیمی گرایش انرژی و محیط زیست - دانشگاه تهران "Be Energetic, Go Green"

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چینی ها چقدر پیشرفت کردن. ما با تحقیقات جدیدمون به این دست یافتیم که به جای ظبط با کیفیت تر کلا ظبط رو از روی پراید برداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا