Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

10 برند محبوب خودروسازی در دنیا را بشناسید!

امروزه اجاره خودرو حتی بیش‌تر از گذشته، میان مردم محبوب شده است. با توجه به نسبت درآمد و قیمت خودروها (البته نه در ایران)، هرکس می‌تواند به راحتی خودرویی جدید اجاره کند. همینطور اگر شما مسافتی کمتر از مقدار تعیین شده را با خودروی اجاره‌ای خود طی کرده‌اید و به آن آسیب نیز نزده‌اید، می‌توانید آن را باز گردانده و با اضافه کردن مقداری پول، خودرویی جدید اجاره کنید.

در طی سال‌های گذشته، نزدیک ۳۰ درصد خودروهای موجود در جاده‌ها اجاره‌ای بودند و این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در حال تغییر عادت خرید خودرو هستند. البته این تصمیم، شرکت‌های اجاره خودرو را نیز رونق داده‌ است. بزرگترین شرکت آنلاین اجاره خودرو، به تازگی یک نظرسنجی از ۲۵۰۰ کاربر انجام داده و از آن‌ها پرسیده که به کدام برند خودروسازی علاقه بیشتری دارند. نتیجه حاصل شده از آن بسیار غافل‌گیر کننده است. بیایید نگاهی نزدیک‌تر به این ۱۰ برند بیندازیم و اجاره ماهیانه آن‌ها را نیز بررسی کنیم.

۱۰. فولکس واگن

فولکس واگن کمترین مقدار رای را در این نظرسنجی برای خود جمع کرد. محبوبیت این کمپانی چیزی کمتر از ۲ درصد افرایش داشته است. البته این مقدار در سال ۲۰۱۶ محاسبه شده است و اکنون اوضاع این کمپانی کمی بهتر شده. با توجه به شرایط فعلی کمپانی، کورسوی امیدی وجود دارد تا محبوبیت خود را دوباره بدست آورد. اجاره ماهیانه خودروهای این برند به طور میانگین حدود ۳۴۴ دلار است.

2018_atlas_6571-768x512

۹. مرسدس بنز

مرسدس بنز بهترین فروش سالیانه خود را در آمریکا داشت. در سال ۲۰۱۶، این کمپانی یکی از قوی‌ترین خطوط تولید خودروهای سدان لوکس، شاسی بلندها و خودروهای اسپرت را دارا بود. با توجه به افزایش محبوبیت مرسدس بنز، مردم نیز ۲ درصد بیش‌تر از گذشته مایل به اجاره خودروهای این برند شدند. حتی با این که می‌بایست ماهیانه چیزی در حدود ۷۰۰ دلار پرداخت کنند.

2015_GLA_Class___1_-1-768x576

۸. تویوتا

شرکت‌های خودروسازی ژاپنی در لیست خودروهای اجاره‌ای بسیار محبوب هستند. البته این باعث نشده که محبوبیت تویوتا به‌دلیل رقابت با شرکت‌های ژاپنی دیگر کم شود. میزان محبوبیت این شرکت در سال جاری، افزایشی ۲ درصدی داشته است. از کمری گرفته تا راو ۴، برای هر اجاره‌کننده، خودرویی ویژه وجود دارد. اجاره ‌کنندگان برای خودروهای این برند، ۳۴۸ دلار ماهیانه پرداخت می‌کنند.

2017-RAV4-Toyota

۷. شورلت

کشور آمریکا، با اضافه شدن شورلت به این لیست، به رقابت اضافه می‌شود. البته شورلت این موضوع را مدیون اضافه شدن مدل‌هایی نظیر کروز هاچبک، Equinox جدید و سیلورادو به‌روز شده است. این شرکت نیز افزایشی ۲ درصدی در محبوبیت برند خود داشته. قیمت اجاره ماهانه یک شورلت، ۴۲۲ دلار است.

2017-Chevrolet-CruzeHatch-001-1024x576

۶. بیوک

بیوک نیز که زیر مجموعه شورلت جنرال موتورز است، از دوران اوج خود لذت می‌برد. دلیل آن نیز خط تولید کراس‌اورهای به صرفه و محبوبیت آن‌ها میان بانوان است. با این که بیوک یک برند لوکس به حساب می‌رود اما باز هم از افزایش ۲ درصدی محبوبیت برخوردار است. اجاره ماهانه خودروهای این برند، ۳۷۰ دلار است.

2017-Buick-Enlcave-025-768x512

۵. کرایسلر

در میان سه برند بزرگ خودروسازی در دیترویت، کرایسلر کوچک‌ترین آن‌هاست. با توجه به این موضوع که خودروهای کرایسلر طراحی بسیار قدیمی و از مد افتاده دارند، وضعیت این شرکت خیلی خوب به نظر نمی‌رسد. اما این موضوع باعث نشده که علاقه مردم به این برند کم شود. تقاضا برای خودروهای کرایسلر، ۳ درصد افزایش داشته که بسیار هم خوب است. اجاره ماهیانه خودروهای این برند نیز چیزی حدود ۳۸۰ دلار است.

CH017_105PF7tome6an9erfnp8poburad8qe7-1-768x512

۴. جی‌ام‌سی

جی‌ام‌سی با عرضه مدل جدید کراس‌اور آکادیا و نسخه جدید خودرو ترِین، اثبات می‌کند که کاملا می‌داند برای بدست گرفتن بازار چه کارهایی باید انجام شوند و غیر از تولید وانت، کارهای دیگری نیز انجام می‌دهد! این برند، افزایش استثنایی ۷ درصدی در محبوبیت خود داشته که آن را به بهترین شرکت آمریکایی لیست ما تبدیل می‌کند. هزینه اجاره ماهیانه خودروهای این برند ۴۶۵ دلار است.

DSC03226-768x512

۳. آئودی

شاید این موفقیت، بدلیل ظاهر زیبای خودروهای این شرکت باشد. شاید هم بدلیل استفاده بی‌پروای آئودی از تکنولوژی است. به‌ هر حال، آئودی به سه برند برتر این لیست رسیده است. کیفیت، لوکس بودن و اسپرت بودن خودروهای این برند، افزایش ۱۰ درصدی محبوبیت را به‌ دنبال داشته‌اند. اجاره خودروهای آئودی، ماهیانه ۴۵۷ دلار است.

news-2017-audi-a3-sedan-1-768x543

۲. سوبارو

سوبارو در طی سال‌های گذشته، وضعیت خارق‌العاده‌ای را برای خود ایجاد کرده و این کار با داشتن خودروهای دو دیفرانسیل مطمئن و امن، چیزی دور از ذهن نیست. با این که کارخانه‌های این برند با تمام توان خود در حال تولید خودرو هستند، اما مردم باز هم خودروهای بیشتری از این برند می‌خواهند. محبوبیت این برند ۱۵ درصد افزایش داشته و اجاره‌کنندگان مایلند ماهانه ۳۴۸ دلار برای اجاره خودروهای این برند بپردازند.

2017-subaru-outback-768x491

۱. هیوندا

بزرگترین نقص این شرکت در نداشتن خودروهای قابل رقابت در بخش‌های شاسی بلند و وانت است. به غیر از این موارد، هیوندا همه کار را به خوبی انجام می‌دهد. مردم این موضوع را فهمیده‌اند و این باعث شده هیوندا در رقابت با شرکت‌های خودروسازی دیگر، بسیار فاصله گرفته و موفق شود. محبوبیت هیوندا، ۱۸ درصد افزایش داشته و این برند، به یک شرکت خودروسازی قوی و معتبر تبدیل شده است. هزینه اجاره ماهانه خودروهای این برند، ۳۸۸ دلار است.

160224_All-New-Hyundai-IONIQ-Line-up-GMS-2016

1 نظر
  1. اشکان می گوید

    یه مقاله خیلی عالی از یکی از نویسنده های سایت ایران خودرو که خارج کشور هم تو نشریات خودرو کار میکنه خوندم که چرا همه این آمار و ارقام الکیه و هر سایت و منبعی چرا آمار متفاوتی ارائه میده! و کاملا درک کردم که به این آمار مختلف هیچ اعتمادی نیست، شما هم خیلی این چیزارو جدی نگیرید و برای مردم بازتاب ندید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.