مکمل بنزین
شرایط فروش

کرمان موتور فروش ویژه جک S5 به مناسبت عید فطر را شروع کرد!

گروه نویسندگان چرخان به شما همه خوانندگان محترم پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک می‌گویند و امیدوارم طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک مورد قبول حق قرار گرفته باشد. بسیاری از خودروسازان کشور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، شرایط فروش ویژه محصولات و خدماتشان را منتشر کرده‌اند. گروه خودروسازی کرمان موتور شرایط ویژه‌ای برای فروش دو نسخه دستی و اتومات شاسی‌بلند جک S5 اعلام کرده است. این شرایط فروش از اول تیر ماه شروع شده و تا روز ۲۰ ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت مصوب نسخه دستی و اتوماتیک جک S5  به ترتیب برابر ۸۴ میلیون ۵۵۰ هزار تومان و ۹۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است. به علاوه متقاضیان می‌توانند این شاسی‌بلند را نقدی، پیش فروش یا اقساطی خریداری کنند. در خرید نقدی نسخه دستی جک S5، کرمان موتور از شهریور ۹۶ به مدت ۲۴ ماه ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان به مشتریانش پول خواهد داد که به عنوان تخفیف ویژه این شرایط خرید در نظر گرفته شده و یک ماه بعد از ثبت نام، این شاسی‌بلند تحویل مشتریان داده خواهد شد.

در شرایط پیش فروش نیز متقاضیان طی ۲ مرحله خودرویشان را خریداری خواهند کرد. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۲۲ و ۱۴ درصد مصوب شده و از مهر ماه الی دی ماه سال جاری این خودرو واگذار خواهد شد. در خرید اقساطی نیز مشتریان می‌توانند یک ماه بعد از ثبت نام خودرویشان با سند رهن تحویل بگیرند و ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه اقساط خود را بپردازند و بعد پایان اقساط سند خودرویشان را آزاد کنند. در صورت تاخیر در زمان تحویل خودرو، کرمان موتور به مشتریان ماهیانه ۲.۵ درصد سود پرداخت خواهد کرد.

برای نسخه اتوماتیک این شاسی‌بلند شرایط همانند نسخه دستی تعیین شده است و تنها تفاوت آن اضافه کردن گزینه جدید پرداخت سه مرحله‌ای برای پیش فروش این خودرو هست که سود مشارکت و انصراف سالیانه در این گزینه به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید جک S5 می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا