مکمل بنزین
گوناگونخبر

با خرید این لامبورگینی، یک قایق سرعتی کاملا مشابه بگیرید!

Webp.net-resizeimage (1)

با رسیدن به سرعت 60مایل بر ساعت در 2.8 ثانیه و سرعت نهایی 217 مایل بر ساعت، لامبورگینی آوانتادور SV از هر موجود زمینی سریع‌تر حرکت می‌کند. اما از آنجایی که ۷۰ درصد کره زمین را آب تشکیل می‌دهد این مشخصه استفاده کمتری خواهد داشت. زمانی که شما این لامبورگینی را از بعضی فروشنده‌های خاص بخرید، می‌توانید قایق سرعتی با طراحی کاملا مشابه را تصاحب کنید.

Webp.net-resizeimage (2)

این قایق 52 فوتی در طراحی درون و بیرونش کاملا شبیه سوپرخودرویی است که برای وِرد سینگ طراحی شده است. پوشش فیبرکربنی و مبلمان آلکانترا از مشخصات آن است. همچنین چراغ های مخصوص لاستیک و سوییچ قایق از درون اونتادور از ویژگی‌های دیگرش است. موتور قایق سرعتی 1350 اسب بخار با سوخت بنزینی اکتان 91 بوده که به آن اجازه می‌دهد با سرعت ۱۸۰ مایل بر ساعت در آب‌های آزاد حرکت کند.

Webp.net-resizeimage (3)

این قایق به همراه آونتادور به قیمت ۲.۱۹۹ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.

Webp.net-resizeimage (4)

محمد رضوان پور

دانشجوی ارشد مهندسی شیمی گرایش انرژی و محیط زیست - دانشگاه تهران "Be Energetic, Go Green"

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. فوق العاده بود پول یه بوگاتی شیرونو میدی ولی علاوه بر یه ماشین در حد اون یه قایق خیلی عالی و لوکس و پرسرعت میگیری

    1. البته مشتری های این ماشین های سوپر اسپورت واقعا این پولا براشون مهم نیست و چندین و چندتا ازین ماشینا و انواع کشتی و جت شخصی و… دارن! مثل ما نیستن که بگن: چه خوب با پول شیرون میشه یه اونتادور با قایق خرید پس بجای شیرون، اونتادور بگیرم! تو گاراژ خونه هاشون ده ها سوپر اسپورت پارک شده و هم اینو میخرن هم شیرون هم هر سوپر اسپورت دیگه ای که دلشون بخواد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا