مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW X3 را به همراه یک دوچرخه گران قیمت بخرید!

نسخه جدید BMW X3 را می‌توانید به همراه یک دوچرخه از نوع Turbo Levo FSR 6Fattie تهیه کرده و کمی پس از آن، منتظر عرضه پکیج کامل لوازم آرایشی و بهداشتی کمپانی BMW برای شاسی‌بلند  BMW X3 باشید! رنگ Phytonic Blue  به طور انحصاری تنها در نسخه ویژه BMW X3 قابل سفارش بوده و  رنگ  رسمی نسل جدید BMW X3 است. دوچرخه مذکور با بدنه‌ای هم رنگ BMW X3 عرضه شده و هر دو آنها با Specialized For BMW تزئین شده‌اند؛ تا به ما بگویند که دوچرخه مذکور خیلی گران قیمت نیست!

bmw-turbo-levo-fsr-6fattie

دوچرخه‌های Turbo Levo FSR 6Fattieبنابر قیمت‌گذاری رسمی سایت Turbo-Levo.com در آلمان حدود 3999 دلار قیمت دارند. نسخه BMW دوچرخه مذکور 5200 تا 5900 دلار قیمت خواهد داشت. در ایالات‌متحده آمریکا نسخه استاندارد دوچرخه BMW به قیمت 4500 دلار عرضه خواهد شد.

دوچرخه اختصاصی BMW الکتریکی بوده و از باتری‌هایی به حجم 460 کیلووات استفاده می‌کند. باتری‌های مذکور به راحتی از دوچرخه BMW جدا می‌شود. دوچرخه BMW به همراه یک کابل شارژ عرضه می‌شود که برای استفاده از آن می‌توانید از سوکت 12 ولت BMW X3 استفاده کرده و انرژی مورد نیاز دوچرخه خود را از باتری BMW X3 تامین کنید.

bmw-turbo-levo-fsr-6fatti1

دوچرخه BMW یک اپلیکیشن اختصاصی دارد که با استفاده از آن می‌توانید عملکرد خود و میزان پدال‌های زده شده را ببینید.لازم به ذکر است که دوچرخه مذکور اولین دوچرخه کمپانی BMW نیست؛ چرا که محصولاتی مانند آن برای خودروهایی نظیر BMW i8 و BMW M2 Coupe  نیز تولید و عرضه شده‌اند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خدایا خودت به ما صبر و قناعت عطا بفرما تا بتوانیم با
    پراید و ۴۰۵ و رانا و غیره و ذالک کنار بیاییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا