مکمل بنزین
خبر

پیش نمایش بی‌ام‌و از i8 رودستر!

کمپانی بی‌ام‌و ویدیو تیزری را منتشر نموده که در اصل پیش نمایشی است از i8 رودستر و اطلاعات اولیه‌ای را در مورد این ماشین به مشتریان ارائه می‌دهد. این ویدیو که در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی نیز اپلود شده، آنچه را که ما در حال حاضر در مورد ورژن  I8 می‌دانیم تایید می‌کند. نمونه‌ای از اطلاعات این تیزر، نشان دهنده بخشی از سقف است که درست در بالای صندلی ها قرار دارد و با یک سطح تاشو ظریف جایگزین شده است. همچنین در این رودستر قابلیت‌های فوق العاده‌ای دیگری نیز به چشم می‌خورد که برای اولین بار با همان عنوان مفهوم تعامل با اینده ای در ارائه گردید که سال گذشته در نمایشگاه بین المللی سی ای اس برای نسخه i عرضه شده بود.

این نسخه تغییر یافته مبتنی بر نسخه به روز شده i8 است. هرچند که ممکن است تغییرات آن در بهترین حالت، تکاملی و پیش پا افتاده باشند. ولی به طور کل انتظار می‌رود که مدل جدیدی از چراغ ها، ضربه گیرها و طرح های جدید چرخ آلیاژی در این ورژن به معرض نمایش گذاشته شود.

باید گفت که با نگاهی دقیق‌تر، تغییرات بزرگی را می‌توان زیر همان جلد قبلی یافت. همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، به دلیل ارتقاء باتری به نمونه‌ای 10 کیلو وات ساعتی، برد ماشین 50 درصد افزایش یافته و با ارتقا موتور به موتور الکتریکی و موتور سه سیلندر، خروجی این سیستم هیبریدی به بازدهی فراتر از 400 اسب بخار رسیده است.

عنوان زیر تیزر تایید می‌کند که i8 رودستر برای اولین بار در سال آینده و با روکش متال عرضه خواهد شد. بنابر این جای تعجب ندارد که این ورژن بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 عرضه شود؛ چراکه هیچ چیز در حال حاضر رسمی نیست. اما صرف نظر از این موضوع، این ورژن در سال 2019 در تمامی نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا