مکمل بنزین
گوناگونخبر

پشتیبانی محصولات جیلی از Apple CarPlay!

کمپانی جیلی که یکی از خودروسازان بزرگ و معتبر کشور چین به شمار می‌رود، این روزها سعی دارد تا با افزودن امکانات مختلف به محصولاتش و صادر کردن آن به سایر کشورهای دنیا نام و رسم بیشتری کسب کند. البته طبیعی است که خودروهای Geely بیشتر در کشور چین و در سایر کشورهای کمتر توسعه یافته دیده شود و نباید توقع داشت که مردم اروپا و یا آمریکا به جای بهره گیری از برندهای معتبر دنیا به سمت این خودرو سازان چینی بروند. البته ذکر این موضوع ضروری است که جیلی در کشور ما، از سایر کمپانی‌های خودروسازی چینی معتبرتر است!

geely-apple-carplay-640x480

اما جدیدترین خبری که از این کمپانی به گوش می‌رسد، این است که محصولات جدید جیلی می‌توانند از فناوری Apple CarPlay پشتیبانی کنند.

طبق توافق صورت گرفته بین دو کمپانی مرتبط با این قضیه، جیلی تصمیم گرفته تا سیستم CarPlay کمپانی اپل را در تازه‌ترین SUV خود به کار ببرد. بدین ترتیب می‌توان جیلی را به عنوان اولین خودروساز چینی نام برد که از این فناوری کوپرتینو در محصولاتش بهره می‌برد. از جدیدترین Suv جیلی اطلاعات چندانی به بیرون درز نکرده است، تنها این موضوع کمی قطعی است که احتمالا معرفی این محصول به اواخر سال آینده موکول شده است.

از دیگر کمپانی‌های خودروسازی که از این سیستم برای تولیداتشان بهره گرفته‌اند، می‌تواند به هوندا و فولکس واگن اشاره کرد؛ اما با تمامی این اوصاف شاید این کمپانی‌های خودروسازی چینی نتوانند محصولاتشان را با خیال راحت به بازارهای جذاب اروپا ارسال کنند. بدیهی است که شاید این قابلیت‌های جزیی و ساده تنها مشتریان آسیایی و آفریقایی جیلی را کمی خوشحال کند!

البته لازم به ذکر است با محدودیت هایی که محصولات اپل در کشور ما دارند، احتمالا این قابلیت به درد مشتریان ایرانی این کمپانی نیز نمی‌خورد!

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا