مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر شکار شده از هوندا سیویک 2016 را از اینجا ببینید

کمپانی هوندا هفته آینده میزبان یک مراسم بزرگ خواهد بود که طی آن از سدان جدید خود یعنی Civic 2016 رونمایی خواهد کرد! اما پیش از این اتفاق، یک عکاس حرفه‌ای در شهر میشیگان توانست چند تصویر زیبا از این خودرو را در هنگام تست فنی شکار کند.

2016_civic_front1-970x0

این تصاویر که در وب‌سایت CivicX منتشر شده است، نسخه تغییر یافته از کانسپت اولیه‌ای است که کمپانی هوندا در نمایشگاه اتومبیل 2015 نیویورک برای هوادارانش به نمایش در آورد. محصولی زیبا، با استایلی بومرنگی و بهره گیری از چراغ‌هایی خاص و شبه گونه!

این تصاویر که نسخه 4 درب سیویک جدید را نشان می‌دهد، از چرخ‌هایی زیبا با رینگ‌هایی آلومینیمی و نوارهایی کروم رنگ تشکیل شده است و چراغ‌های LED آن ظاهری متمایز را نسبت به مدل‌های قبل درست کرده است. از دیدگاه عکاس ثبت کننده این خودرو، با وجود کم بودن نور محوطه و شرایط نا مناسب برای عکس‌برداری، این خودرو مجلل، شیک و بسیار برجسته‌تر از سری پیشین به نظر می‌رسد. شاید با کمی دقت بتوان Civic 2016 کمپانی هوندا را، بهترین نمونه تولید شده طی 15 سال گذشته دانست! حرکتی که شاید برای کمپانی‌های دیگر نیز جالب و جذاب باشد.

2016_civic_side1-1200x900

تصویر ثبت شده نسخه سدان سیویک را به ما نشان می‌دهد و طبق قول و قرار کمپانی هوندا، باید در زمستان نیز منتظر رونمایی از نسخه کوپه این محصول اسپرت باشیم. نمونه هاچ بک همراه با موتورهای مختلف نیز شرایط را برای این محصول بهتر خواهد کرد.

پلتفرم استفاده شده برای نسل جدید سیویک‌های هوندا، یک نمونه جدید جهانی است که در ده نسل پیشین سابقه نداشته است. در شمال آمریکا، این خودرو با موتور 1.5 لیتری VTEC توربو همراه با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا CVT عرضه می‌شود. قدرت خروجی هوندا سیویک جدید هنوز مشخص نشده است، اما نمونه 1.5 لیتری این موتور بر روی مینی ون هوندا می‌تواند تا 147 اسب بخار قدرت و 149 پوند فوت گشتاور تولید کند و احتمالا باید همچنین اعدادی را نیز در این نمونه شاهد باشیم.

2016_civic_back1-1202x742

احتمالا در زمان معرفی رسمی این خودرو باید شاهد موتورهایی به کار گرفته شده دیگری نیز برای این محصول باشیم، اتفاقی که در تاریخ 16 سپتامبر خواهد افتاد!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا