مکمل بنزین
خبر

رونمایی از نسخه Envy special نیسان جوک!

برای شروع از نیسانی می‌گوییم که نسخه ویژه مدل کراس‌اور سوپرمینی خودروی پرفروش خود یعنی جوک را روانه بازار کرده است. این مدل که Juke Envy نام دارد، حکم نسخه‌ای ویژه و تولید محدودی از نیسان جوک سابق را دارد که در رتبه‌ای بالاتر از N-Connecta قرار می‌گیرد. البته شایان ذکر است که قرار گرفتن آن در این رتبه به‌دلیل برخی ویژگی‌های خاص و اضافه شدن یک سریاپشن‌ها نیز هست.

نیسان جوک انوی nissan juke envy

در نسخه جدید نیسان جوک شاهد تغییرات و ارتقاهایی در بخش‌های درونی و بیرونی این مدل هستیم. اضافه شدن سپر عقبی و جلویی مشکی براق، نصب چراغ‌های جلوی زنون استاندارد و مناسب و چرخ‌های الیاژ آلومینیوم 18 اینچیِ همراه با بخش‌هایی به رنگ مشکی براق، من جمله مواردی هستند که در طراجی خارجی این مدل به چشم می‌خورند.

نیسان جوک انوی nissan juke envy

خوشبختانه امکان سفارش این مدل نیسان جوک برای طرفدارانش وجود دارد و با دو مدل موتور بنزینی 1.2 لیتری DIG-T  و موتور دیزل 1.5 لیتری dCi به بازار عرضه می‌شود. این مدل‌ها به ترتیب با قیمتی معادل 19,045 و 20,650 یورو آماده عرضه هستند که نشان دهنده اختلافی در حدود 670 یورو با مدل N-Connecta است.

رکورد جهانی نیسان جوک برای پرش پوگو

 

یکی از واقعیت‌های غیر قابل انکار دنیای کنونی، نصب بیش از نیم میلیون دوربین امنیتی در جاده هاست. بنابرین شاید بد نباشد که بدانید بیش از 133 هزار جوک، دارای سیستم نظارت تصویری هوشمند نیسان هستند! نیسان اولین دَش‌کم (دوربین مخصوص خودرو) 360 درجه جهان را ساخته است. علاوه بر این، دوربین‌های نیسان جوک، از دو مانیتور مختلف بهره می‌برند. لذا می‌توان از آنها هم به ‌عنوان یک دَش‌کم و هم به عنوان یک دوربین اکشن استفاده نمود.

نیسان جوک انوی nissan juke envy

شایان ذکر است که این دوربین‌ها دارای کیفیت تصویری 4K هستند و می‌توانند تا 3 ساعت فیلم را در حافظه داخلی خود ذخیره کنند که واقعا شگفت‌انگیز است. همچنین به منظور نشان دادن میزان تطابق‌پذیری بالای این دوربین‌ها، نیسان به تیم فوق‌العاده حرفه‌ای Xpogo پیوست تا رکورد جهانی جدیدی را ثبت کند. بدین ترتیب تیم Xpogo، از دوربین نیسان جوک برای ثبت یک سری از شیرین کاری‌هایی استفاده کرد که اهم آنها ضبط پرش یک پوگوکار حرفه‌ای، اسمیت دالتون، از روی سه ماشین جوکی بود که در یک ردیف قرار داشتند. ضبطی که با هدف ثبت رکورد جدیدی برای پرش از روی بیشترین تعداد ماشین پشت سرهم نیز صورت پذیرفت.

نیسان جوک انوی nissan juke envy

درحال حاضر دوربین حرفه‌ای نیسان جوک تنها یک مفهوم تکنولوژیک است. اما اگر طرفداران آن بیشتر شود و تقاضا بازار برای آن افزایش یابد، نیسان می‌تواند این دوربین را به لیست وسایل جانبی  نسل جدید محصولاتی بیفزاید که در سال 2017 به بعد رونمایی می‌شوند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا