مکمل بنزین
گوناگونخبر

مینی ون هوندا ادیسه 2018 در نمایشگاه دیزنی D23 رونمایی شد!

این روزها طرفداران مینی‌موس بسیار خوشحال هستند؛ چراکه کمپانی هوندا، سواری مخصوصی را برای طرفداران این موجود مهربان دوست داشتنی ساخته است که مینی ون ادیسه هوندا 2018 نام دارد. این مدل جالب، توانسته است که تمامی طرفداران دنیای دیزنی را به شگفتی وا دارد؛ چراکه آنها حتی تصورش را هم نمی‌کردند که چنین رویایی به این زودی‌ها به واقعیت تبدیل شود. این مینی ون آخر همین هفته، در نمایشگاه D23 دیزنی در اناهایم کالیفرنیا، رونمایی خواهد شد. در صورتی‌که شما این نمایشگاه را از دست بدهید و یا به هر دلیلی نتوانید در آن شرکت کنید، بد نیست بدانید که هوندا مدل جدید 2018 Accord را نیز چند روز پس از آن، در دیترویت عرضه خواهد کزد و شاید بد نیاشد که سری به آنجا بزنید.

مینی ون هوندا ادیسه 2018

خب بیایید دوباره به بررسی مینی ون ادیسه بازگردیم. این مدل مینی ون خالخالی صورتی با الهام از شخصیت مشهور مینی موس به منظور جشن گرفتن مشارکت هوندا و دیزنی و همچنین به دلیل قرار گرفتن جوایز جادویی شرط‌‌‌‌بندی دیزنی در دسترس عموم طراحی شده است. دانستنش خالی از لطف نیست که اخیرا یک برنده خوش‌شانس، یک مدل جدید هوندا ادیسه را از طریق همین برنامه دریافت کرد (البته مدل مینی ون خالخالی صورتی نبود) و یک جایزه بزرگ و ارزشمند هم از طرف دیزنی‌لند به او داده شد.

مینی ون هوندا ادیسه 2018

در کانال دیزنی، این مینی ون مانند یک مهمان به‌نظر می‌رسد و همچنان میکی موس و مسابقات جاده‌ای به نمایش در می‌آیند. سوزی راسیک، معاون بازاریابی کمپانی هوندا، گفت:

“ما افتخار می‌کنیم که در طراحی این مدل مینی‌ون که در نمایشگاه D23 رونمایی می‌شود، با کمپانی Disney-ABC مشارکت داشته‌ایم و طرح خود را از مدروزترین و متداول‌ترین مدل دخترانه یعنی مینی‌موس الهام گرفته ایم. ولی د رکل این مدل از مینی ون با امکانات پیشرفته، صندلی‌های انعطاف پذیر و ظاهری جدید برای خانواده‌های مدرن طراحی شده است و هدفش خوشحال و راضی نگه‌داشتن همه خانواده‌ها با هر سطحی از انتظارات است.”

متاسفانه این مینی ون خالخالی صورتی برای فروش مجزا عرضه نشده و تنها بخشی از ست کامل مینی‌موس است. بنابرین تنها خانه مد مینی‌موس برای طرفدارانش در اناهیم به نمایش گذاشته خواهد شد و که شامل مجموعه‌ای از بهترین لباس‌ها و لوازم تزئینی مینی موس نیز در طول این سال‌ها نیز می‌شود. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند در شوی هوندا ثبت نام کنند تا بتوانند با این مینی‌ون عکس یادگاری بگیرند و یک یادداشت ویژه و هیجان انگیز را دریافت نمایند. آنهم از طرف کمپانی معروفی چون هوندا که با طراحی‌های خانوادگی خود، پرفروش‌ترین مینی ون هفت سال اخیر را در امریکا تولید نموده است. در پایان نیز لازم به ذکر است که ادیسه 2018 هوندا، تنها پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی دیترویت، عرضه خواهد شد،

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا