مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش تابستانه سراتو، آریو و چانگان اعلام شد!

شرکت سایپا تابستان امسال جشنواره تابستانی فروش نقدی و اقساطی را برگزار کرده که به مدت و تعداد محدود محصولاتش را ارائه می‌کند. در این جشنواره سه خودروی سراتو، آریو و چانگان برای فروش تابستانی در نظر گرفته شده‌اند.

در فروش نقدی آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک و دستی به ترتیب ۵۶ میلیون ۷۴۸ هزار و ۴۸ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان در رنگ‌ سفید با کارت ۳ ستاره رایگان و تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه شده‌اند. گزینه دوم فروش فوری اعتباری آریو ۱۶۰۰ در دو تیپ اتوماتیک و دستی است که سایپا تسهیلات ۲۵، ۳۰ یا ۳۵ میلیون به مشتریان می‌دهد و مشتریان با نرخ سود ۸ الی ۱۵ درصد و طی ۱۸ یا ۲۴ ماهه اقساط این خودرو را خریداری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

شرکت سایپا قیمت خودرو سراتو ۲۰۰۰ آپشنال را ۹۹ میلیون و ۹۱ هزار تومان به همراه کارت ۵ ستاره رایگان با تحویل فوری در خرید نقدی اعلام کرده و رنگ‌های سفید، نوکمدادی متالیک، مشکی متالیک، قهوه‌ای تیره متالیک، قرمز تیره متالیک و آبی تیره متالیک را برای سراتو ارائه کرده است.

 در پیش فروش اعتباری خودروی سراتو ۲۰۰۰ نیز سایپا تسهیلات ۳۰، ۳۵ یا ۴۰ میلیون تومانی را به مشتریانش ارائه می‌دهد و حداکثر تا آبان ماه سال جاری خودروها را به دست صاحبانشان خواهد رسید.

2017-kia-cerato

قیمت خودروی چانگان CS35 معادل ۶۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان مشخص شده که در رنگ‌های سفید، نوکمدادی متالیک، مشکی متالیک، قهوه‌ای تیره متالیک و آبی تیره متالیک با تحویل ۳۰ روزه عرضه شده است.

 در پیش فروش اعتباری با پیش پرداخت ۳۵ میلیون تومانی و تسهیلات ۲۰، ۲۵ یا ۳۰ میلیون تومانی است که با توجه به مبلغ تسهیلات و نحوه بازپرداخت، زمان تحویل خودرو چانگان مابین شهریور الی آبان ماه ۹۶ تعیین می‌شود.

chanegan cs35

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سایپا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا