مکمل بنزین
گوناگونخبر

منتظر کانسپت رویایی مرسدس بنز با نام IAA باشید!

امروز دوباره تنور اخبار کانسپت جدید مرسدس بنز داغ شده. این کانسپت که IAA نامیده می‌شود نامش را از Internationale Automobil-Ausstellung یا همان نمایشگاه بین المللی خودرو گرفته است اما به نظر می‌رسد که این خودرو در جهان نقش خوبی را بتواند ایفا کند که آن نیز به دلیل قابلیت Intelligent Aerodynamic Automobile یا همان آیرودینامیک هوشمند خودرو است.Mercedes-Benz-IAA-Concept_2

انتظار می‌رود که در طول روز‌های آینده در نمایشگاه فرانکفورت موتور شاهد این خودرو رویایی باشیم و فعلا تنها چیزی که در خصوص این خودرو می‌دانیم همین است و تاکنون تنها دو تصویر تبلیغاتی از آن منتشر شده است که هر کدامشان می‌توانند قند در دل دوست داران خودرو آب کنند.Mercedes-Benz-IAA-Concept__

در واقع مرسدس بنز تنها اشاره کرده است که این خودرو از نسل جدیدی از طراحی بهره خواهد برد که قابلیت ایرودینامیک هوشمند را به آن می‌دهد و به نظر می‌رسد که همانند تصویر بالا شاهد خودرویی با خطوط مختلف بر روی بدنه خواهیم بود.

آیا این آینده خودرو‌ها را می‌سازد؟ آیا این خودرو با کمک فناوری‌های جدیدش جایگزین نمونه قبلی خواهد شد؟ تمام این‌ها سوالاتی هستند که انتظار می‌رود در طول روز‌های آینده شاهد پاسخ آن‌ها باشیم. پس برای آشنایی با مرسدس بنز IAA همچنان همراه چرخان باشید.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا